Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Research of Customer Satisfaction Mediterran Slovakia, s.r.o.
Holík, Dóra ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bachelor‘s thesis deals with research of customer satisfaction at the company Mediterran Slovakia s.r.o. The aim of this work is to suggest and perform a marketing research. It’s divided into three parts. In the first part the problem is expressed from a theoretical perspective with the help of literature. The next part consists of the analysis of the company and its surroundings, SWOT analysis, analysis of the marketing mix and the evaluation of the inquiry. The last part contains tips and suggestions on how to increase the satisfaction rating of the customers.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na zlepšení
Holík, Dóra ; Molnárová, Anikó (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení finanční situace společnosti Mediterran Slovakia s.r.o. v letech 2003 až 2015 za pomoci zvolených metod a ukazatelů ekonomické a finanční analýzy. Získaná data jsou pro lepší znázornění situace společnosti porovnávána s daty tří konkurenčních firem. Na základě zjištěných skutečnosti jsou navržena opatření na zlepšení finanční situace společnosti.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na zlepšení
Holík, Dóra ; Molnárová, Anikó (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení finanční situace společnosti Mediterran Slovakia s.r.o. v letech 2003 až 2015 za pomoci zvolených metod a ukazatelů ekonomické a finanční analýzy. Získaná data jsou pro lepší znázornění situace společnosti porovnávána s daty tří konkurenčních firem. Na základě zjištěných skutečnosti jsou navržena opatření na zlepšení finanční situace společnosti.
Marketing Research of Customer Satisfaction Mediterran Slovakia, s.r.o.
Holík, Dóra ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bachelor‘s thesis deals with research of customer satisfaction at the company Mediterran Slovakia s.r.o. The aim of this work is to suggest and perform a marketing research. It’s divided into three parts. In the first part the problem is expressed from a theoretical perspective with the help of literature. The next part consists of the analysis of the company and its surroundings, SWOT analysis, analysis of the marketing mix and the evaluation of the inquiry. The last part contains tips and suggestions on how to increase the satisfaction rating of the customers.

Viz též: podobná jména autorů
4 Holík, David
3 Holík, Denis
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.