Název: Český a finský učitel primární školy na pozadí podmínek inkluzivního vzdělávání
Překlad názvu: Czech and Finnish primary school teacher in the background of inclusive education
Autoři: Bačová, Veronika ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Štech, Stanislav (oponent) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inkluzivní vzdělávání; podmínky pro inkluzivní vzdělávání; profesní kompetence; případová studie; učitel primární školy; case study; conditions for inclusive education; inclusive education; primary school teacher; professional competencies

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/185344

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-536109


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet