Original title: Důležité faktory ovlivňující vnímání vybraného malého podniku zahraničními zákazníky
Translated title: Important Factors Influencing the Perception of Selected Small Business by the International Customers
Authors: Lešická, Martina ; Schüller, David (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2023
Language: eng
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: marketing; Pekáreň; vnímanie; výskum a vývoj; zákaznícky výskum; Bakery; customer research; marketing; perception; research and development

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/213269

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531488


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-07-23, last modified 2023-08-06


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share