Název:
Marketingová komunikace společnosti
Překlad názvu:
Marketing communication of a Company
Autoři:
Prosová, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Liebherr-stavební stroje CZ. Práce se orientuje na rakouském a českém trhu. Na základě provedených analýz vanalytické části jsou stanoveny návrhy, které povedou ke změnám marketingové komunikace u teleskopických manipulátorů.
The diploma thesis deals with the marketing communication of Liebherr-stavební stroje CZ. The diploma thesis focuses on the Austrian and Czech markets. On the basis of the analyzes carried out in the analytical part, proposals are established that will lead to changes in marketing communication for telescopic manipulators.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; teleskopický manipulátor; communication mix; marketing; marketing communication; telescopic manipulator
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212003