Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétního golfového areálu
Prosová, Martina ; Rakowski, Miroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci, především na podporu prodeje a reklamu společnosti Golferia, s. r. o. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace a komunikační mix. V druhé části analyzujeme a na základě zvolených analýz vyhodnocujeme současnou situaci ve společnosti. V závěrečné části jsou uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení stavu společnosti.
Marketingová komunikace společnosti
Prosová, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Liebherr-stavební stroje CZ. Práce se orientuje na rakouském a českém trhu. Na základě provedených analýz vanalytické části jsou stanoveny návrhy, které povedou ke změnám marketingové komunikace u teleskopických manipulátorů.
Podpora prodeje a reklama konkrétního golfového areálu
Prosová, Martina ; Rakowski, Miroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci, především na podporu prodeje a reklamu společnosti Golferia, s. r. o. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace a komunikační mix. V druhé části analyzujeme a na základě zvolených analýz vyhodnocujeme současnou situaci ve společnosti. V závěrečné části jsou uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení stavu společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.