Original title:
Marketingová komunikace společnosti
Translated title:
Marketing communication of a Company
Authors:
Prosová, Martina ; Mráček, Pavel (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2023
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Liebherr-stavební stroje CZ. Práce se orientuje na rakouském a českém trhu. Na základě provedených analýz vanalytické části jsou stanoveny návrhy, které povedou ke změnám marketingové komunikace u teleskopických manipulátorů.
The diploma thesis deals with the marketing communication of Liebherr-stavební stroje CZ. The diploma thesis focuses on the Austrian and Czech markets. On the basis of the analyzes carried out in the analytical part, proposals are established that will lead to changes in marketing communication for telescopic manipulators.
Keywords:
communication mix; marketing; marketing communication; telescopic manipulator; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; teleskopický manipulátor
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/212003