Název:
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Překlad názvu:
Marketing Tools Utilization Analysis and Proposals for Improvement of their Efficiency
Autoři:
Šimková, Denisa ; Zukalová, Marie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji používanými firmou Solidify 3D, s. r. o., která je zaměřena na prodej materiálu pro 3D tisk. Práce vychází z teoretických východisek týkajících se marketingu, zejména marketingového a komunikačního mixu. Na tuto část navazuji analýzou současného stavu marketingových nástrojů firmy, pomocí informací získaných ze strany Solidify 3D, s. r. o. Na základě zhodnocení současného stavu firmy navrhuji opatření vedoucí ke zvýšení účinnosti těchto marketingových nástrojů.
This bachelor thesis deals with the marketing tools used by company Solidify 3D, Ltd., which specialize in the selling of the material for 3D printing. The thesis is based on theoretical basics of marketing, especially marketing and communication mix. This part is followed by an analysis of the current state of the company's marketing instruments, using the information obtained from Solidify 3D, Ltd. Based on the assessment of the current state of the company, I propose measures to increase the effectiveness of these marketing tools.
Klíčová slova:
analýza; komunikační mix; marketingové nástroje; marketingový mix; analysis; communication mix; marketing mix; marketing tools
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/198990