Název: Role médií v politickém marketingu:Případová studie českých prezidentských voleb 2018
Překlad názvu: Role of Media in Political Marketing: A Case study of the Czech Presidential Election 2018
Autoři: Puač, Jelisaveta ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Jiří Drahoš; mediální obraz; Miloš Zeman; politický marketing; prezidentské volby; volební kampaň; election campaigns; Jiří Drahoš; media image; Miloš Zeman; political marketing; presidential election

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110596

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-404517


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet