Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role médií v politickém marketingu:Případová studie českých prezidentských voleb 2018
Puač, Jelisaveta ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou nástrojů politického marketingu využitých prezidentskými kandidáty Jiřím Drahošem a Milošem Zemanem v průběhu druhého kola prezidentských voleb vysílaných na televizní stanici ČT 1. Dále se věnuje mediálnímu obrazu, který kandidáti prostřednictvím těchto nástrojů a dané televizní stanice tvořili. Cílem předkládaného výzkumu je tedy definovat konkrétní nástroje politického marketingu jmenovaných kandidátů , jaké bylo možné sledovat v televizním vysílání, ať už byla jejich aplikace cílená na komunikaci prostřednictvím televize, či nikoliv. Následně na konkrétních identifikovaných nástrojích ozřejmit, jaký jejich pomocí vytvářeli kandidáti mediální obraz svůj i svého soupeře. Součástí práce je i stručné porovnání přístupů obou aspirantů k marketingové strategii a k tvorbě mediálního obrazu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.