Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction
Autoři:
Indrová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ. Teoretická část práce vychází ze základních poznatků o zákazníkovi, metod měření spokojenosti a marketingového výzkumu. V analytické části je společnost zkoumána z vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě dotazníkového šetření jsou vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu. Poslední část práce je věnována návrhům a opatřením na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ.
The thesis focuses on the analysis of client satisfaction of MITRANET.CZ. The theoretical section draws from generic information regarding the client, methods measuring the client satisfaction and a marketing survey. The analytical section examines the internal and external environment of the company. From the questionnaire survey the results of the study are concluded. The last section offers suggestions and precautions for the enhancement of the MITRANET.CZ’s client satisfaction.
Klíčová slova:
analýza marketingového prostředí; chování spotřebitele; Marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; client satisfaction; consumer behaviour; marketing environment analysis; Marketing survey
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177870