Název:
Marketingový plán pro společnost Dotykačka ČR s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Plan for the company Dotykačka ČR s.r.o.
Autoři:
Bedáňová, Nikola ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu se zaměřením na komunikaci pro společnost Dotykačka ČR s.r.o. V úvodní části je vymezena problematika, stanoveny cíle, kterých chceme dosáhnout a popsány použité metody. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje komunikace. V analytické části je provedena analýza současného stavu společnosti a komunikačních nástrojů. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení a jejich ekonomické zhodnocení.
This bachelor thesis deals with the creation of a marketing plan with a coverage on communication for Dotykačka ČR s.r.o. The introductory part determines the problems, fixes the goals that we want to achieve and describes the methods used. In the theoretical part are defined the basic concepts and tools of communication. In the analytical part is analyzed actual situation of the company and communication tools. The last part contains own solutions and their economic assessment.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; marketingové analýzy; marketingový plán; reklama; advertising; marketing analysis; marketing communication; marketing plan
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178737