Original title:
Marketingový plán pro společnost Dotykačka ČR s.r.o.
Translated title:
Marketing Plan for the company Dotykačka ČR s.r.o.
Authors:
Bedáňová, Nikola ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2019
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu se zaměřením na komunikaci pro společnost Dotykačka ČR s.r.o. V úvodní části je vymezena problematika, stanoveny cíle, kterých chceme dosáhnout a popsány použité metody. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje komunikace. V analytické části je provedena analýza současného stavu společnosti a komunikačních nástrojů. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení a jejich ekonomické zhodnocení.
This bachelor thesis deals with the creation of a marketing plan with a coverage on communication for Dotykačka ČR s.r.o. The introductory part determines the problems, fixes the goals that we want to achieve and describes the methods used. In the theoretical part are defined the basic concepts and tools of communication. In the analytical part is analyzed actual situation of the company and communication tools. The last part contains own solutions and their economic assessment.
Keywords:
advertising; marketing analysis; marketing communication; marketing plan; marketingová komunikace; marketingové analýzy; marketingový plán; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/178737