Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Expanze společnosti na polský trh
Bedáňová, Nikola ; Ing.Rudolg Sehnal, MBA (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh strategie expanze vybrané společnosti na polský trh. Vybraná společnost má sídlo v Praze a zabývá se prodejem pokladních systémů. Práce je rozdělena do čtyř částí. V úvodní části je vymezena problematiky, stanoveny hlavní i dílčí cíle, kterých chceme dosáhnout a popsány použité metody. Teoretická část definuje základní pojmy řešené problematiky. Na tuto část navazuje analytická část s analýzou současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení včetně finančního plánu a harmonogramu.
Marketingový plán pro společnost Dotykačka ČR s.r.o.
Bedáňová, Nikola ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu se zaměřením na komunikaci pro společnost Dotykačka ČR s.r.o. V úvodní části je vymezena problematika, stanoveny cíle, kterých chceme dosáhnout a popsány použité metody. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje komunikace. V analytické části je provedena analýza současného stavu společnosti a komunikačních nástrojů. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení a jejich ekonomické zhodnocení.
Expanze společnosti na polský trh
Bedáňová, Nikola ; Ing.Rudolg Sehnal, MBA (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh strategie expanze vybrané společnosti na polský trh. Vybraná společnost má sídlo v Praze a zabývá se prodejem pokladních systémů. Práce je rozdělena do čtyř částí. V úvodní části je vymezena problematiky, stanoveny hlavní i dílčí cíle, kterých chceme dosáhnout a popsány použité metody. Teoretická část definuje základní pojmy řešené problematiky. Na tuto část navazuje analytická část s analýzou současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení včetně finančního plánu a harmonogramu.
Marketingový plán pro společnost Dotykačka ČR s.r.o.
Bedáňová, Nikola ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu se zaměřením na komunikaci pro společnost Dotykačka ČR s.r.o. V úvodní části je vymezena problematika, stanoveny cíle, kterých chceme dosáhnout a popsány použité metody. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje komunikace. V analytické části je provedena analýza současného stavu společnosti a komunikačních nástrojů. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení a jejich ekonomické zhodnocení.

Viz též: podobná jména autorů
1 BEDANOVÁ, Nina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.