Název: Komparace metod nácviku počátečního čtení a psaní ve vztahu k rozvoji specifických poruch učení
Překlad názvu: Comparison of the practicing methods of initial reading and writing in relation to the specific learning disorders
Autoři: Plavcová, Pavla ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Němec, Zbyněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dysortografie; genetická; metody výuky čtení a psaní - analyticko-syntetická; Sfumato; specifiské poruchy učení-dyslexie,dysgrafie; analytic synthetic method; disgraphia; disorthographia; dyslexia; genetic method; methods of teaching to read and write; Sfumato; specific learning disabilities

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/91187

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-367714


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet