Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace metod nácviku počátečního čtení a psaní ve vztahu k rozvoji specifických poruch učení
Plavcová, Pavla ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Němec, Zbyněk (oponent)
V diplomové práci "Komparace metod nácviku počátečního čtení a psaní ve vztahu k rozvoji specifických poruch učení" se snažíme zjistit, zda aplikace jedné ze tří metod výuky čtení a psaní - metody analyticko-syntetické, genetické nebo Sfumato eliminuje vznik specifických poruch učení- dyslexie, dysgrafie a dysortografie. První část práce se zabývá teoretickými východisky jednotlivých metod výuky prvopočátečního čtení a psaní a vymezením specifických poruch učení. Ve druhé části práce jsou na základě výsledků dotazníkového šetření, rozhovorů a pozorování porovnávány a hodnoceny metody výuky čtení a psaní v závislosti na vznik specifických poruch učení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.