Název:
Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků jazykové školy Hello v Brně
Překlad názvu:
Suggestions to Improve Customers Satisfaction of Language School Hello in Brno
Autoři:
Chrápavá, Lucie ; Táborský, Ivo (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o zvýšení spokojenosti studentů JŠ Hello v Brně. Práce nabízí měřitelný výstup spokojenosti klientů a přednáší reálné návrhy na možné zvýšení úrovně spokojenosti studentů. Šetření probíhá na základě dotazníkových metod u studentů JŠ Hello a internetových průzkumů u široké veřejnosti. Získané údaje slouží pro návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
This bachelor thesis is about increasing satisfaction of students of LS Hello in Brno. The thesis shows measured scene of clients satisfaction and also shows real plans on increasing this level. Its besed on questionnaires in LS Hello and an internet research of a general public. Final data are ready for future plans to increase satisfaction level.
Klíčová slova:
CRM; dotazníkové šetření; jazyková škola; management; Marketing; spokojenost; student; zvýšení úrovně; CRM; increasing level; language school; management; Marketing; questionnaires; satisfaction; student
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1112