Original title:
Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků jazykové školy Hello v Brně
Translated title:
Suggestions to Improve Customers Satisfaction of Language School Hello in Brno
Authors:
Chrápavá, Lucie ; Táborský, Ivo (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o zvýšení spokojenosti studentů JŠ Hello v Brně. Práce nabízí měřitelný výstup spokojenosti klientů a přednáší reálné návrhy na možné zvýšení úrovně spokojenosti studentů. Šetření probíhá na základě dotazníkových metod u studentů JŠ Hello a internetových průzkumů u široké veřejnosti. Získané údaje slouží pro návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
This bachelor thesis is about increasing satisfaction of students of LS Hello in Brno. The thesis shows measured scene of clients satisfaction and also shows real plans on increasing this level. Its besed on questionnaires in LS Hello and an internet research of a general public. Final data are ready for future plans to increase satisfaction level.
Keywords:
CRM; increasing level; language school; management; Marketing; questionnaires; satisfaction; student; CRM; dotazníkové šetření; jazyková škola; management; Marketing; spokojenost; student; zvýšení úrovně
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1112