Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh vnitropodnikové komunikace s využitím nástrojů Microsoft
Neuwirth, David ; Ruttkay, Ladislav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o možnostech usnadnění vnitropodnikové komunikace. Tato práce nejdříve zanalyzuje aktuální stav vnitropodnikové komunikace dané společnosti. Dále prozkoumá produkty a nástroje, které nabízí společnost Microsoft k usnadnění vnitropodnikové komunikace, a z nich pak vybere konkrétní, které by mohly usnadnit vnitropodnikovou komunikaci v dané firmě. V této bakalářské práci najdete také technický postup, jak tyto nástroje implementovat a spravovat. V závěru bakalářské práce je uvedeno zhodnocení a výsledný efekt po nasazení těchto nástrojů a produktů.
Proposal for Intercompany Communication Change in a Multinational Company Operating in IT Services
Zbořilová, Hana ; Peřinková, Jana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The master’s thesis deals with a proposal for intercompany communication change in a selected multinational company operating in IT services. The aim of the analytical part is to analyse the current situation in the company with the emphasis on examining local employees’ relationships with their managers and colleagues with different cultural background, and the impact of cultural diversity on different management style and communication within a multinational team. The analysis of the current situation was based on the research carried out among the company employees in a form of a questionnaire. With regard to the research results the company was recommended measures that would lead to more effective communication within the company and would improve the co-operation of the employees within the multinational team.
Softwarová podpora procesů v prostředí Microsoft Sharepoint Server
Vala, Lukáš ; Raška, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Softwarová podpora procesů v prostředí Microsoft SharePoint Server“ pojednává o aktuálním stavu interní komunikace na Vysokém učení technickém v Brně, a to konkrétně na fakultě podnikatelské, ústavu informatiky. Dále seznamuje s technologií SharePoint 2010 a její aplikací na daný objekt. Práce si klade za cíl seznámit uživatele s technologií SharePoint 2010 a představit základní funkcionality. Dílčím cílem je nastínit zefektivnění spolupráce na ústavu informatiky a zjednodušení interní komunikace. Mezi navrhovaná doporučení patří: tvorba centrálního uložiště formulářů, tvorba komunikačního uzlu mezi vědeckými pracovníky.
Strategie vnitropodnikové komunikace
Vávra, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce Strategie vnitropodnikové komunikace se zabývá komunikací uvnitř podniku. Zprvu se snaží shromáždit existující definice vnitropodnikové komunikace a vyvodit z nich takovou, která umožní co možná nejvhodněji vymezit předmět následujícího zkoumání. Další kapitoly teoretické části pojednávají o jejím strategickém řízení, vysvětlují jednotlivé problematické pojmy, jež jsou se strategickým řízením spojeny, a následně je aplikují přímo na oblast komunikace uvnitř firmy. Zároveň ho zasazují do kontextu rozsáhlejšího procesu a podávají příklady skutečností, z nichž je vhodné při vytváření komunikační strategie vycházet. V závěru teoretické části je podrobně rozebrána strategie vnitropodnikové komunikace - tato část se zabývá kritérii, které je možné zohledňovat při výběru jednotlivých cílových skupin a komunikačních nástrojů, jimiž budou u těchto cílových skupin naplňovány požadované cíle, a zodpovídá otázky proč a jakými způsoby implementovanou komunikační strategii vyhodnocovat. Praktická část zasazuje tyto teoretické pojmy do praxe a na případu Vodafonu dává ostatním institucím příklad, jak může interní komunikace efektivně fungovat a jakým způsobem se dá vyhodnocovat. Ve svém závěru zhodnocuje míru, v jaké praxe koresponduje s popisovanou teorií a navrhuje, jak by se interní komunikace...
Softwarová podpora procesů v prostředí Microsoft Sharepoint Server
Vala, Lukáš ; Raška, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Softwarová podpora procesů v prostředí Microsoft SharePoint Server“ pojednává o aktuálním stavu interní komunikace na Vysokém učení technickém v Brně, a to konkrétně na fakultě podnikatelské, ústavu informatiky. Dále seznamuje s technologií SharePoint 2010 a její aplikací na daný objekt. Práce si klade za cíl seznámit uživatele s technologií SharePoint 2010 a představit základní funkcionality. Dílčím cílem je nastínit zefektivnění spolupráce na ústavu informatiky a zjednodušení interní komunikace. Mezi navrhovaná doporučení patří: tvorba centrálního uložiště formulářů, tvorba komunikačního uzlu mezi vědeckými pracovníky.
Interaktivní komunikace v příspěvkové organizaci
Svoboda, Filip
Bakalářská práce se zabývá vnitropodnikovou komunikací, interpersonálními vztahy, firemní kulturou a motivací k práci. V praktické části byly porovnány teoretické poznatky s výsledky kvantitativního (dotazníkového) šetření, které proběhlo v brněnské pobočce příspěvkové organizace Český hydrometeorologický ústav.
Vnitropodniková komunikační strategie společnosti Devro s.r.o.
Benešová, Kateřina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kožnarová, Dominika (oponent)
Práce se zabývá vnitropodnikovou komunikační strategií ve společnosti Devro s.r.o. Cílem této práce bylo analyzovat vnitrofiremní komunikaci ve společnosti a navrhnout nová zlepšení a doporučení. Teoretická část práce je věnována vysvětlení vnitropodnikové komunikace. Praktická část se zabývá analýzou používaných komunikačních prostředků ve společnosti Devro s.r.o. V poslední části práce jsou vysvětleny nové návrhy a doporučení na zlepšení vnitrofiremní komunikace.
Komunikace ve vybrané organizaci
Vondrová, Zita ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Diplomová práce nazvaná Komunikace ve vybrané organizaci se zabývá jednou z klíčových podmínek pro úspěch každé firmy a tou je komunikace. Hlavním cílem práce je zjistit a charakterizovat problematiku komunikace ve vybrané organizaci. V případě zjištěných nedostatků navrhnout doporučení pro tuto organizaci. Nejprve jsou vymezena teoretická východiska, která jsou získávána především z odborné literatury. Opírají se zejména o vysvětlení pojmů souvisejících s pojmem komunikace. V praktické části je charakterizována daná organizace. Na základě syntézy získaných poznatků v první, teoretické části, je hlavním cílem výzkumu analyzovat komunikaci uvnitř organizace. Na základě zjištěných poznatků z dotazníků a rozhovorů prezentovat v závěru práce návrhy, které by vedly k zefektivnění komunikace a tím ke zvýšení produktivity práce a ke zlepšení pracovního prostředí.
Komunikace v podniku
Faměra, Lukáš ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Miloslav, Miloslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vnitropodnikovou komunikací a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje definici komunikace, model procesu komunikace a její rozdělení na verbální a neverbální. Dále se práce zabývá přímo interní komunikací v podniku, je stručně popsána firemní kultura, management, cíle firemní komunikace a komunikační toky. Následně jsou v práci zmíněny další formy vnitropodnikové komunikace, písemná a telefonická. Řešeny jsou komunikační dovednosti, zpětná vazba, vedení porad a bariéry komunikace. V praktické části je řešena úroveň vnitropodnikové komunikace ve společnosti Česká podnikatelská pojišťovna, a. s., ve které bylo uskutečněno dotazníkové šetření. Dle výsledků výzkumu byly zjištěny problémové oblasti komunikace, které byly následně konzultovány s vedoucím pracovníkem firmy. V závěru práce jsou navržena opatření pro zkvalitnění firemní komunikace, a to v oblastech time managementu, sdílení informací, pořádání firemních akcí, systému odměňování, komunikace s nadřízenými pracovníky a organizování porad.
Význam komunikace pro práci manažera
Šimková, Michaela ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Diplomová práce nesoucí název Význam komunikace pro práci manažera řeší problematiku manažerské komunikace v praxi. Práce analyzuje úroveň efektivní komunikace ve sledované společnosti a komunikační dovednosti vedoucích pracovníků. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části rekapituluje již známá teoretická východiska na základě prostudované odborné literatury zabývající se touto oblastí. Jsou zde vymezeny základní pojmy jako management, manažer, manažerské role a funkce, komunikace včetně jejích forem a komunikační dovednosti pro úlohu manažera, které jsou potřebné pro pochopení souvislostí daného tématu. Druhá, praktická, část obsahuje charakteristiku zvolené společnosti včetně jejích interních komunikačních prostředků. Úroveň komunikačních dovedností manažerů je zjištěna prostřednictvím dotazníkových průzkumů, jejichž výsledky jsou přehledně zpracovány, vyhodnoceny a okomentovány v tabulkové nebo grafické podobě. Na základě výsledků jsou vymezeny problémové oblasti a zpracovány návrhy na zlepšení stávající manažerské komunikace vedoucí ke zvýšení její úrovně a spokojenosti všech ve společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.