Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení podniku pomocí nástrojů finanční analýzy
Kubínová, Irena Marie ; Andrlík,, Břetislav (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení finanční situace společnosti Truhlík s.r.o. v letech 2018 – 2022. První část se soustřeďuje na teoretická východiska potřebná ke zpracování analýzy společnosti, definuje vybrané metody a nástroje pro komplexní hodnocení podniku. Druhá část práce se následně zabývá analýzou společnosti a celkovým zhodnocením jejího finančního zdraví. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena jednotlivá řešení vedoucí ke zlepšení finanční situace podniku. Tyto návrhy jsou součástí třetí části této práce.
Hodnocení výkonnosti podniku pomocí nástrojů finanční analýzy
Kopecký, Marek ; Heralecký, Tomáš (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením výkonnosti společnosti Choceňská mlékárna s.r.o. za období 2018–2022 a následným podáním návrhů na zlepšení její finanční situace. Práce se dělí na čtyři hlavní části. První z nich je věnována cílům a metodice při jejím zpracování. Následuje teoretická část, která je zaměřena na vysvětlení důležitých nástrojů, ukazatelů a postupů finanční a strategické analýzy. Ve třetí části je nejprve představen vybraný podnik a následně provedena analýza jeho současného stavu, která je podkladem pro čtvrtou – poslední část. Ta patří vlastním návrhům opatření a řešení, jež by měla zlepšit finanční výkonnost podniku.
Založení malého podniku
Procházková, Barbora ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vytvoření záměru a podnikatelského plánu pro založení malého podniku, ve kterém budou vyráběna ručně vyráběná mýdla nabízena pomocí internetového obchodu. V první části je definován hlavní problém vypracování, cíle a metodologie. V druhé části jsou řešena teoretická východiska tématu a pojmy k vytvoření podnikatelského plánu. Třetí část se zabývá analýzou současného stavu v okolí budoucího podniku a kvantitativním průzkumem. Čtvrtá část pomocí poznatků z teorie a výsledků z analýzy a průzkumu navrhuje životaschopný podnikatelský plán. Pátá část pojednává o časovém harmonogramu implementace podnikatelského plánu.
Hodnocení výkonnosti podniku pomocí nástrojů finanční analýzy
Vindišová, Veronika ; Andrlík,, Břetislav (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Finanční analýza je klíčový nástroj pro posouzení finančního zdraví a výkonnosti podniku. Tato práce se zabývá teoretickými a praktickými aspekty finanční analýzy a jejich využití pro posouzení výkonnosti společnosti. První část práce se zaměřuje na teoretické základy finanční analýzy, včetně definic klíčových pojmů a ukazatelů. Druhá část se věnuje aplikaci finanční a strategické analýzy na konkrétní podnik, kde jsou analyzovány účetní výkazy a vyhodnocovány finanční ukazatele. V závěrečné části jsou formulovány návrhy na zlepšení finanční situace zkoumané společnosti na základě výsledků analýzy.
Podnikatelský záměr na založení kosmetického salonu
Němcová, Veronika ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení kosmetického salonu v Třebíči. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti podnikání, popis podnikatelského plánu a jeho částí a použitých analytických metod a nástrojů. Analytická část práce obsahuje zhodnocení výstupů z analýzy mikrookolí, makrookolí, vlastních zdrojů a schopností a marketingového výzkumu pomocí SWOT matice, na jejíž základě je stanovena vhodná strategie pro nový podnik. Návrhová část práce obsahuje samotný návrh podnikatelského plánu, který vychází z teoretických poznatků, zpracovaných analýz a zvolené strategie.
Návrh marketingové strategie pro start-up
Živná, Lucie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje návrhu marketigové strategie pro start-up v oblasti služeb. Je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou vysvětleny teoretické pojmy popisující marketingovou strategii a digitální marketing. Druhá část je zaměřena na analýzu marketingového mixu, vnějšího okolí a SWOT anlýzu. Prostřednictvím rozhovrů je zkoumán zájem o platformu společnosti. Poslední část tvoří vlastní návrhy řešení, ve kterých je nastíněna nová marketingová strategie pro tuto společnost včetně časového plánu.
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společnosti s návrhem na zlepšení
Popravko, Sofia ; Milichovský, František (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh rozvoje strategie coworkingové společnosti na Ukrajině ve srovnání s vybranou coworkingovou společností v Brně. Teoretická část zahrnuje důležitá teoretická východiska práce směřující ke správnému pochopení problematiky v oblasti managementu včetně pojmu coworking, nástroje pro komparaci a implementaci vybraných prostředků pro kvalitní provedení výzkumu. Analýza problému a současné situace se soustředí na představení zmíněné společnosti, aplikaci vysvětlených strategických analýz a provedení výzkumného rozhovoru s vedením společnosti. Na základě výsledků z provedených analýz jsou v návrhové části představena doporučení ke strategickému rozvoji coworkingové společnosti.
Podnikatelský plán na založení rodinné farmy na pěstování a zpracování levandule
Rygl, Luboš ; Veselá, Jitka (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření kompletního podnikatelského plánu na založení rodinné levandulové farmy v obci Římov. Teoretická východiska práce zachycují podnikatelský proces od nosné myšlenky podnikání, přes validaci myšlenky prostřednictvím nástroje Lean Canvas, vybraných analyticko-výzkumných metod až po konečnou strukturu podnikatelského plánu jako součást snižování rizik nastavení produktu a vstupu na trh. Analytická část práce obsahuje provedení analýz v kontextu podnikatelského prostředí, jejíž výsledky jsou zachyceny do SWOT matice. Návrhová část obsahuje vybranou tržní strategii začínajícího podniku a obchodní model, který je rozpracován do dílčích částí podnikatelského plánu.
Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti tanečního umění
Babáková, Andrea ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh potenciálního směru dalšího rozvoje podniku působícího v oblasti tanečního umění a tanečního sportu. Teoretická část se zabývá problematikou rozvoje a růstu společnosti a procesem strategického řízení včetně vybraných analytických metod v rámci plánování rozvoje. Analytická část obsahuje identifikaci klíčových (kritických) faktorů v rámci posouzení stávající situace společnosti v kontextu vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě zhodnocení souhrnu výsledků z provedených analýz, bude vybrána vhodná strategie pro další rozvoj společnosti směřující k upevnění pozice na daném trhu včetně implementačních aktivit a přínosů z návrhů.
Podnikatelský záměr investiční činnosti společnosti Czech Nutrition, s.r.o
Byrtus, Dominik ; Čulík,, Miroslav (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského záměru investiční činnosti reálné společnosti. Popisuje obecnou strukturu podnikatelského plánu, jeho druhy a specifikuje nejčastěji používané analýzy. Na základě teoretických poznatků zahrnuje praktické analýzy prostředí podniku. V poslední části této práce je specifikovaný investiční plán, jeho hlavní výhody a rizika. Závěrem je konečné rozhodnutí o realizaci navrhované investice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.