Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změny profesního sebepojetí učitelů po kurikulární reformě
Matějková, Irena ; Štech, Stanislav (vedoucí práce) ; Smetáčková, Irena (oponent)
Tato diplomová práce se týká změn, které nastaly v profesním sebepojetí učitelů poté, co proběhla kurikulární reforma. Práce se opírá o oficiální dokumenty týkající se reformy, o literaturu o učitelské profesi a o studie týkající se změny tzv. učitelského commitmentu po zavedenízměny kurikula. Empirickou část práce tvoří analýza rozhovorů se sedmi učiteli a učitelkami.
Motivace začínajících učitelů na základních školách
Kalábová, Lucie ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Hubert, Vlastimil (oponent)
Kalábová Lucie Abstrakt v českém jazyce Téma práce v ČJ: Motivace začínajících učitelů na základních školách Klíčová slova v ČJ: personální management, motivace, profese učitele, začínající učitel, motivace k profesi Abstrakt (ČJ): Tato bakalářská práce je zaměřená na motivační faktory k profesi učitele na základní škole. Cílem práce je analýza názorů vybraných začínajících učitelů na profesi učitele a motivaci k této profesi a návrhy na možné změny. Problematika je zaměřena na zjištění názoru o motivaci studentu a absolventu pedagogické fakulty k pedagogickému vzdělání a výuce na základních školách. Praktická část vychází z dotazníkového šetření mezi studenty na pedagogických fakultách a rozhovoru s novými mladými učiteli na základních školách, zaměřených především na jejich motivaci a rozhodování pro vysokoškolské vzdělání zaměřené na pedagogiku a profesi učitele na základní škole. Cíl práce: Cílem práce je analýza názorů začínajících učitelů na profesi učitele základní školy a motivaci k této profesi a návrhy na možné změny. Metody výzkumu: Dotazníkové šetření a rozhovory a jejich následná analýza
Motivace a bariéry dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků středních škol
Skorková, Gabriela ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je teoreticko empirická a zabývá se aktuálním tématem motivace a bariér dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na středních školách v České republice. Autorka si zvolila tuto oblast, protože téma považuje za důležité a zařazené do seznamu prioritních cílů MŠMT, jež dlouhodobě usiluje o zvýšení profesionality a zlepšení pracovních podmínek učitelů. V první kapitole se nachází definice učitelské profese dle odborné literatury, včetně specifik učitele střední školy. Dále se zaměřuje na další vzdělávání v kontextu celoživotního učení, především pak ve vztahu k dalšímu vzdělávání pedagogických pracovníků. Stěžejní částí je kapitola, která se zabývá motivací pedagogických pracovníků k dalšímu vzdělávání. Východiskem jsou teorie motivace, dále jsou zde popsány možné motivy a bariéry k účasti na dalším vzdělávání. Teoretická část je zakončena kapitolou věnující se kariéře a profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků. Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti dalšího profesního vzdělávání pedagogických pracovníků, zjistit hlavní motivy pro účast na dalším vzdělávání a odhalit případné bariéry a dále prozkoumat přínos a možnou využitelnost dalšího vzdělávání v pedagogické praxi. Východiskem diplomové práce jsou obecné teorie dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Výzkum je...
Změny profesního sebepojetí učitelů po kurikulární reformě
Matějková, Irena ; Štech, Stanislav (vedoucí práce) ; Smetáčková, Irena (oponent)
Tato diplomová práce se týká změn, které nastaly v profesním sebepojetí učitelů poté, co proběhla kurikulární reforma. Práce se opírá o oficiální dokumenty týkající se reformy, o literaturu o učitelské profesi a o studie týkající se změny tzv. učitelského commitmentu po zavedenízměny kurikula. Empirickou část práce tvoří analýza rozhovorů se sedmi učiteli a učitelkami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.