| |
|
Facility management - vliv nákladů na cenu jednotlivých služeb
Nováček, Jan ; Laštůvka, Tomáš (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast facility managementu a jeho postavení v komerčních firmách co by nástroj pro podporu hlavních výrobních činností. Analytická část práce je zaměřená na zkoumání způsobu kalkulací nákladů a zisku u služeb ostrahy a úklidu v rámci jejich poskytování outsourcingovou společností. Třetí část je zaměřen na možnost zvýšení konkurenceschopnosti firmy snížením nabízené ceny. Úprava ceny je docílena vlivem státních dotací na ZTP zaměstnance.
|
|
Rizika řízení průběhu zakázky ve společnosti
Skrovná, Nicole ; Kelblová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Řízení rizik průběhu zakázky ve společnosti se zabývá analýzou rizik outsourcingové účetní a daňové společnosti Accace Outsourcing s.r.o.. Práce je rozdělena do tří částí. Část teoretická popisuje teoretická východiska na základě odborné literatury. Analytická část analyzuje současný stav společnosti a popisuje průběh zakázky podnikem. Návrhová část vyvozuje závěry z analýz, navrhuje a hledá opatření ke snížení nebo eliminaci identifikovaných rizik.
|
|
Rozvoj malé firmy
Bohátka, Michal ; Tomíška, Filip (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti ARMO Green, jejího okolí a rozborem faktorů jimiž firma ovlivňuje své tržní okolí. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh budoucího rozvoje činností této obchodní firmy.
|
| |
|
Facility management jako podpora pro uživatele budov
Krůta, Vítězslav ; Bárta, Matěj (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá facility managementem – podpůrnými činnostmi pro uživatele budov. Teoretická část popisuje význam a cíle facility managementu, procesy, které zahrnuje a jeho vývoj ve světě i České Republice. Pozornost je věnována i aktuálně prováděné, dlouho očekávané standardizaci v tomto oboru. Praktickou částí je případová studie, která analyzuje zavádění facility managementu na konkrétním stavebním objektu – administrativně-obchodním centru v Praze. Závěr práce tvoří návrh optimalizace a rozšíření podpůrných služeb s ohledem na přínos pro majitele budovy i dodavatele služeb.
|
|
Informační strategie firmy
Chmelka, Miroslav ; Částek, Jan (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem informační strategie pro malou firmu. Nejprve je provedena analýza firmy, její strategie a analýza současného stavu informačních systémů a informačních technologií. Na základě této analýzy je formulována informační strategie, která navrhuje změny v několika oblastech. Tyto změny by měly přispět k dosažení stanovených cílů firmy, především se jedná o výběr a zavedení nového informačního systému.
|
|
Návrh optimalizace administrativy přijatých faktur
Poláchová, Jana ; Kalinová, Šárka (oponent) ; Kába, Daniel (vedoucí práce)
Tato práce má za cíl navrhnout zvýšení konkurenceschopnosti poradenské společnosti nabízející účetní, daňové a organizační poradenství, a to rozšířením spektra nabízených produktů o administrativu přijatých faktur svých klientů. Cílem této práce je rovněž navrhnout systém administrativy faktur přijímaných zákazníky poradenské společnosti tak, aby co nejméně zatěžoval klientovy zaměstnance a současně oprávněným osobám umožňoval plynulou práci s těmito doklady. Navrhované řešení může být uplatňováno u všech typů a struktur organizací.
|
| |
|
Hlavní a podpůrné činnosti v podniku se zaměřením na facility management
Wittek, Ondřej ; Tichý,, Jan (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je orientována na téma hlavní a podpůrné činnosti v podniku se zaměřením na facility management. V teoretické části práce jsou popsány stěžejní pojmy tohoto tématu a také je vysvětleno, jak se jednotlivé pojmy odlišují. Součástí teoretické části práce je i kapitola řízení vztahů se zákazníkem, což je téma, které je značně probíráno v praktické části práce. Případová studie této práce je zaměřena na některé z hlavních a podpůrných činností vybraného podniku, které jsou pomocí softwaru CRM efektivnější, díky sbližování procesů a pracovníků. Výsledkem případové studie je návrh práce se softwarem CRM.
|