|
Návrh podnikatelského plánu pro vznik cukrárny a pekárny
Franková, Barbora ; Latocha, Tomáš (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro založení pekárno-cukrárny se sídlem v Třinci. V první části diplomové práce je vysvětleno, co je důležité pro podnikatelský plán a jak má vypadat jeho obsah. V analytické části jsou podrobně prozkoumány faktory ovlivňující okolí podniku pomocí SLEPT a Porterovy analýzy. V praktické části jsou informace pro reálný podnikatelský plán na vznik cukrárno-pekárny Chlebový ráj, s.r.o.
|
|
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Šťáva, Štěpán ; Hlávková, Milada (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování návrhů pro posílení konkurenceschopnosti společnosti zabývající se vývojem, výrobou a prodejem elektronických svítidel se skleněnými nebo plastovými stínítky. Cílem této práce je na základě teoretických znalostí z odborné literatury a provedených analýz současného stavu společnosti zpracovat a následně zhodnotit návrhy opatření, které povedou k posílení konkurenceschopnosti této společnosti na českém trhu a zároveň přispějí k zajištění růstu tržeb firmy na tomto trhu.
|
|
Marketingová strategie produktu
Jendrulková, Tereza ; Odstrčil, Petr (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu tanečního klubu Olymp Olomouc, kterým jsou kurzy pro seniory. Na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod je vytvořen návrh vhodné marketingové strategie. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy jednotlivých částí marketingové strategie dle rozšířeného marketingového mixu.
|
|
Hodnocení výkonnosti podniku Zlatovánek, s. r. o. pomocí benchmarkingu
Cacková, Tereza ; Krištofová, Barbora (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti společnosti s ručením omezeným Zlatovánek. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části práce je popsáno téma benchmarking pomocí odborné literatury. Je zde vysvětlen pojem benchmarking a problematika pětifázového modelu benchmarkingu. V praktické části je popsán vybraný podnik Zlatovánek, s. r. o. a je aplikována metoda benchmarkingu s cílem zvýšení podnikové výkonnosti. Poté je podnik srovnáván s lepším konkurenčním podnikem. V závěru práce jsou navržena možná opatření ke zvýšení výkonnosti podniku.
|
|
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Thérová, Nikola ; Kurečka, Luděk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rozvoj konkurenceschopnosti podniku se věnuje společnosti Mitas a.s. a konkrétně SBU VELO. Navrhnutá opatření jsou výsledkem zkoumání údajů a analýz, které byly podkladem k sestavení SWOT analýzy. Tyto opatření vedou k posílení konkurenceschopnosti SBU VELO ale také celé společnosti Mitas.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Bureš, Pavel ; Kameník, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rozvoje obchodních aktivit cestovní kanceláře Pux Travel. Práce popisuje a hodnotí současnou situaci cestovní kanceláře, analyzuje obecné, oborové i vnitřní prostředí firmy a výsledky shrnuje ve SWOT analýze. Na základě této analýzy jsou v návrhové části práce vypracovány návrhy pro rozvoj obchodních aktivit, jejichž realizace by podniku měla přinést zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit
Slanina, David ; Vintr, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit ve společnosti PC Dodo s.r.o. Tato práce je rozdělena na tři části. První část je teoretická a je potřebná pro pochopení dané problematiky. Druhá část se zabývá analýzou dané firmy a využívá poznatků z teoretické části. Poslední část se zabývá vlastním návrhem řešení.
|
|
Podnikatelský plán založení kadeřnického a kosmetického studia
Chvátalová, Lucie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení nového kadeřnického a kosmetického studia. Na základě provedených analýz vnějšího, oborového, vnitřního prostředí a marketingového průzkumu se určí vhodné strategie a nástroje, díky kterým studio bude provozovat svoji činnost, uspokojovat potřeby zákazníků a tvořit zisk. Součástí práce je vyhodnotit, zda je podnikatelský plán realizovatelný a zda živnost může být konkurence schopná.
|
|
Založení malého podniku
Peštuka, Aleš ; Jančová, Helena (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro založení nového podniku EasyWash. Podnik se zaměřuje na provoz samoobslužné prádelny ve městě Brno. V první části je uveden popis teoretických východisek a metod, které jsou potřebné pro provedení veškerých analýz a návrhů. V analytické části jsem se zabýval tvorbou vlastního podnikatelského modelu společnosti. Součástí návrhu podnikatelského plánu je oblast marketingu, struktury organizace, časový harmonogram a finanční plánování. Určitá část byla věnována i hodnocením rizikových faktorů.
|
|
Návrh strategie řízení obchodu v nadnárodní společnosti
Šenkýřová, Iva ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu strategie řízení obchodu v nadnárodní společnosti. A to sice zavedením internetového obchodu, který bude využit pro rozvoj společnosti ABC. Práce se zabývá teoretickým popisem logistického přístupu a jeho obsahu, pokračuje zhodnocením aktuálního stavu podniku. Práci uzavírá konkrétní návrh podoby e-shopu, tak aby společnost vylepšila svoji pozici na trhu.
|