Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ovládání počítače pomocí gest
Lacko, Peter ; Herout, Adam (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou systému pro ovládání počítače přes webkameru pomocí gest, přičemž gesto je zde chápáno jako pohyb ruky utvářející nějaký vzor. V úvodu jsou popsány metody pro detekci ruky v obrazu, sledování ruky a pro vyhodnocení pohybu použity v této práci. Následuje popis systému a jeho implementace, provádění a vyhodnocení testů. Výstupem práce je program umožňující jednoduché ovládání prohlížeče dokumentů a multimediálního přehrávače.
Ovládání počítače pomocí senzoru Kinect
Knot, Stanislav ; Orság, Filip (oponent) ; Mráček, Štěpán (vedoucí práce)
Abstrakt Tato bakalářská práce se věnuje ovládání počítače pomocí zařízení Kinect. V práci je popsán princip, jakým zařízení snímá obraz, hloubku obrazu a zvuk. Po přečtení by měl čtenář mít představu o tom, jaké Kinect používá metody, proč právě tyto a jak fungují. Dále se dozví o návrhu a implementaci algoritmů použitých ve výsledné aplikaci.
Rozpoznání gest z dat získaných z akcelerometru k ovládání směru pohybu modelu auta
Zermegh, Tomáš ; Sova, Václav (oponent) ; Lamberský, Vojtěch (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá požitím vývojového kitu Chronos ez430 k demonštrácií základných pohybov na základe rozpoznania gest. Rozpoznanie pohybov (dopredu, zastavenie, dozadu a zatáčanie) sú hlavnou časťou práce, ktorá spočíva v navrhnutí algoritmu. Vývoj algoritmu pre spracovanie dát prebieha v prostredí Matlab/Simulink. Algoritmus sa prevedie do jazyka C a pomocou Code Composer Studio integruje do kitu Chronos ez430.
Rozpoznávání gest myší
Král, Jiří ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá rozpoznáváním gest myší. Pro modelování gest je v systému využito Skrytých markovových modelů, které popisují gesto jako časovou posloupnost vlastností. V práci je provedeno srovnání různých typů parametrizací trajektorie. Nejlepší parametrizace gest (pozice normalizovaná těžištěm a velikostí) dosáhla sensitivity 98 %.
Rozpoznávání objektů a gest v obraze
Johanová, Daniela ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na rozpoznávání gest ve videu. Cílem práce bylo vytvořit aplikaci, která by umožnila pomocí obyčejné webové kamery rozpoznávání malého množství gest za účelem ovládání počítače. Pro tento účel bylo použito vybraných metod pro získávání deskriptorů z obrazu, pro sledování určitých oblastí ve videu a strojového učení.
Návrh dálkového ovládání mobilního robotu pomocí Microsoft Kinect.
Barcaj, Adam ; Marada, Tomáš (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím čidla Microsoft Kinect pro dálkové ovládání mobilního robotu. Cílem práce byl návrh způsobu ovládání autonomního mobilního robotu pomocí předem definovaných gest, tyto gesta následně zrealizovat a prakticky otestovat.
Detekce gest pro sensor Kinect
Zapletal, Filip ; Šolony, Marek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce popisuje způsoby získání dat o poloze jednotlivých částí těla za pomoci různých technologií, se zvláštním zaměřením na Kinect. Na základě těchto poznatků je pak navržena a implementována knihovna sloužící k rozpoznávání dynamických pohybových gest, která je otestována na sadě navržených gest.
Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion
Cilip, Peter ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií kamery a projektoru. Využití kalibrace v systému projektor - senzor, kde se kalibruje projektor podle dat ze senzoru. Výsledkem práce je multiplatformní program napsán v jazyce C++ s využitím knihovny Qt, který využíva senzor leap motion a projektor na kreslení. 
Interakce s objekty ve 3D prostoru
Svoboda, Petr ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zkoumáním a návrhem způsobu interakce člověka s objekty reálného světa. Za tímto účelem byla vytvořena aplikace, která vizualizuje virtuální prostor s virtuálními objekty, které jsou podobné objektům reálného světa. S těmito objekty uživatel komunikuje pomocí uživatelského rozhraní, založeného čistě na pohybech rukou. Toho je docíleno použitím hloubkových senzorů. V tomto dokumentu je popsán návrh uživatelského rozhraní a samotného prostoru a důležité kroky vedoucí k jeho realizaci. Závěr práce je věnován testování rozhraní a zhodnocení výsledků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.