Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 609 záznamů.  začátekpředchozí347 - 356dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Kritéria výběru herní specializace libera ve volejbale.
Netrvalová, Petra ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: Kritéria výběru herní specializace libera ve volejbale. Cíle: Cílem diplomové práce je sestavení baterie testů, které budou zjišťovat důležité pohybové schopnosti a dovednosti pro hru libera. Zároveň je našim cílem otestovat hráčky, porovnat mezi sebou výsledky jednotlivých testů a zjistit zda spolu některé souvisí. Metody: V naší práci jsme použili metodu pozorování pro získání dat, které jsme vždy hned zaznamenávali. Při posuzování volejbalových dovedností jsme využili Ratingovu metodu expertního šetření. Pro další testy jsme použili metodu měření a škálování. Výsledky: Zjistili jsme, že spolu souvisí pořadí hráček v kondičních testech a testech volejbalových dovedností. Hráčky, které se umístily na prvních třech místech v celkovém hodnocení, hrají extraligovou soutěž na postu libera, nebo smečaře. Klíčová slova: Volejbal, výběr, libero, specializace
Arrows following game for Android
Hornáček, Adam ; Kučera, Petr (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Popisovan˝ projekt si kladie za cieµ vytvoriª aplikáciu pre mobiln˝ systém Android, ktorá bude pomocou rozπírenej reality zobrazovaª pouæívateµom cestu prostredníctvom πípiek/bodov, ktoré budú urËovaª smer Ôalπieho pokraËovania. Aplikácia umoæní pouæívateµom vytváraª a zároveÚ aj prechádzaª cesty. Cesta sa môæe Ôalej vetviª v urËit˝ch miestach podµa zadanej odpovede k otázke. K apliká- cii bude vytvorená aj serverová Ëasª umoæÚujúca v˝menu údajov medzi viacer˝mi pouæívateµmi. Aplikácia taktieæ umoæní hru viacer˝ch hráËov, kde pouæívatelia prechádzajú tú istú cestu a snaæia sa získaª Ëo najlepπí Ëas.
Náměty pro vyučování basketbalu v tělesné výchově na 2. stupni základních škol
Velenský, Ondřej ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Náměty pro vyučování basketbalu v tělesné výchově na 2. stupni základních škol Cíle: Práce se zabývá problematikou teorie a didaktiky basketbalu v zaměřenosti na tělesnou výchovu na 2. stupni základních škol. Záměrem práce je poukázat na tendence, které prostřednictvím odborných materiálů ale i zkušeností ovlivňovaly a ovlivňují didaktiku basketbalu. Metody: Práce má povahu teoretického elaborátu. Hlavní metodou je literární rešerše a komparace odborných poznatků. Výsledky: Je zřejmé, že požadavky na výuku sportovních her se oproti tradičním postupům změnily. Do popředí se dostává žák, jeho činnost v didaktickém procesu a pěstování jeho trvalého zájmu o pohybové aktivity. Základní didaktická otázka proto zní nikoli jak vyučovat, ale jak vytvářet podmínky pro učení. Pro učební proces v basketbalu ale i jiných sportovních her se doporučuje vytvářet takové podmínky, které respektují jednak charakter herního výkonu, jednak mentální a výkonovou úroveň žáka. Klíčová slova: hra, sportovní hra, basketbal, didaktický proces
Player Skill Rating for Games with Random Matchmaking
Hubík, Jan ; Červinka, Michal (vedoucí práce) ; Matoušek, Jindřich (oponent)
Tradiční systémy pro hodnocení schopností hráčů nejsou vhodné pro nové typy her. Vyvinuli jsme obecný hodnotící systém (rating) určený pro hry, které nediskriminují hráče podle jejich schopností. Tato třída her se ve světě široce uplatňuje. Pomocí Bayesovské statistiky převádíme souhrnná data o hráčově vý- konech na percentil, který popisuje jeho schopnosti. Systém je aplikovatelný na hry pro jednoho i více hráčů, končící jak binárním, tak i nebinárním skóre. Vzorec pro výpočet ratingu neobsahuje žádné umělé konstanty. Metodiku jsme vyzkou- šeli pomocí simulací a aplikovali na reálná herní data, nastiňujeme i její možné aplikace.
Divadlo a nová média
Tupá, Jana ; Kriššák, Miloš (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Cílem této práce je popsat a analyzovat vztah divadla a nových médií. Toho je docíleno definováním nových médií, definováním divadla, jeho vzniku a chronologického vývoje, popisem chronologického vývoje divadelních technologií a analýzou vztahu divadla a nových médií ze tří úhlů pohledu: skrze hry přejímající prvky nových médií, hry využívající nových médií jako součásti scénografie a hry hrající o nových médiích; s důrazem na české kulturní prostředí. V praktické části diplomové práce je na konkrétním představení ukázáno využívání nových médií v divadle v současnosti z těchto tří úhlů. Provedenou analýzou bylo zjištěno, že nová média se v divadle využívají nejen jako součást scénografie, ale ovlivňují divadlo svými charakteristickými principy a stávají se hlavním tématem divadelních her, a to přesně v souladu se zvolenou teorií, která chápe divadlo jako obraz světa. Výsledkem této práce je komplexní pohled na propojování divadla a technologie s důrazem na nová média a analýza jejich vztahu v současné divadelní tvorbě.
Social Games in Early Mother-Infant Interaction
Hrivíková, Zuzana ; Horáková Hoskovcová, Simona (vedoucí práce) ; Šulová, Lenka (oponent)
Cieľom našej štúdie je preskúmať výskyt sociálnych herných rutín v rámci prirodzenej interakcie matky s dieťaťom vo veku 4 mesiacov, ktoré sa uskutočňujú v situácii tváre v tvar. Participácia dieťaťa na herných rutinach bola sledovaná ako reakcie deti na prebiehajucu interakciu na úrovni orientácie pohľadu a afektivity. Naším ďalším zámerom bolo sledovanie vplyvu faktorov na strane matky a dieťaťa. V súvislostí s matkou sme skúmali vzťah sociálnych herných rutín so senzitivitou matky. U dieťaťa sme predpokladali kľúčovú rolu temperamentu. 54 matiek sa zúžastnilo výskumnej situácie, kde prebiehala voľná interakcia. Sociálne herné rutiny sme detekovali na základe analýzy interakcie prostredníctvom stanovených kritéri u väčšiny dyád. Senzitivita matky bola kódovaná na základe škály MAAS a hodnoty temperamentu dieťaťa vznikli z výpovedí dotazníka IBQ-R. Výsledky poukázali na výskyt sociálnych herných rutín v prirodzenej interakcii matky s dieťaťom. Ich výskyt bol spojený s prežívaním pozitívnejšej afektivity dieťaťa v porovnaní s bežnou interakciou. Výsledky zaznamenali vzťah s utíšiteľnosťou, vokálnou reaktivitou a strachom dieťaťa v rámci škál temperamentu. Naše zistenia ukazujú, že sociálne herné rutiny sú súčasťou prirodzenej interakcie matky a dieťaťa vo veku štyroch mesiacov. Kľúčové slová: hra,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 609 záznamů.   začátekpředchozí347 - 356dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.