Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing communication through fashion blog
Drozdová, Natália ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce zkoumá využití módních blogů v marketingové komunikaci. Přináší pohled na to, jak jsou módní blogy vnímány jejich čtenáři a jaký na ně mají účinek. Teoretická část práce popisuje marketingovou komunikaci, komunikační proces, komunikační mix a internetový marketing. Na ni navazuje charakteristika blogů a sociálních sítí. Praktická část popisuje fungování vlastního módního blogu a jeho propagace na sociálních sítích. V závěru práce byl pomocí dotazníkového průzkumu zjišťován pohled veřejnosti na módní blogy a jejich vliv na čtenáře. Práce je zakončena doporučeními věnovanými módním blogerům, které vycházejí z vlastní zkušenosti s módním blogováním.
Re-design učitele a žáka - Inspirace ze současného oděvního designu pro výtvarnou výchovu
Richterová, Ludmila ; Fulková, Marie (vedoucí práce) ; Velíšek, Martin (oponent)
v českém jazyce: Richterová, L. Re-design učitele a žáka (Inspirace ze současného oděvního designu pro výtvarnou výchovu) [Diplomová práce] Praha 2015 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 73 stran. (Přílohy: 13 souborů) Diplomová práce má charakter reflexivní studie založené na principech participačního výzkumu, výzkumu metodou A/R/Tography a pedagogického akčního výzkumu podle metodiky Marie Fulkové. S ohledem na výsledky předchozí bakalářské práce autorka obrací pozornost na problematiku re-designu jako možného způsobu řešení některých momentů, objevujících se ve školním prostředí. Autorka se v textu zároveň snaží kriticky nahlížet ve výtvarné výchově často využívané současné postupy DIY. Součástí textu je popis re-designového přepracování oděvního artefaktu "Dinosauři", které je autorčinou původní výtvarnou prací a reflexe realizovaných didaktických celků tematicky ohraničených zadáním a zpracováním diplomové práce. Cílem diplomové práce je zmapování problematiky re-designu se zaměřením na oděv, jeho didaktická transformace a ověření funkčnosti výsledného didaktického celku v praxi.
Módní blogy jako specifický publicistický žánr a jejich vliv na čtenáře
Nyirendová, Tereza ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Krobová, Tereza (oponent)
Cílem práce je zmapovat fenomén módních blogů coby specifický publicistický formát a analyzovat jejich vliv na čtenáře, a to ve vztahu k tištěným módním magazínům. V teoretické části práce popisuje vývoj online médií od vzniku webu, a to i v souvislosti s generačním vývojem. Zaměřuje se na generaci Ypsilon a její vztah k online médiím. Dále charakterizuje internetová média a internetovou žurnalistiku a její současné trendy. V další části se práce zaměřuje na obecnou definici a historii blogů, jejich srovnání se standardy klasické žurnalistiky a dále na samotný fenomén módních blogů. Módní blogy jsou vnímány jako součást moderní vizuální kultury a jejich vývoj je s vizuální kulturou a jejími trendy propojen. Kromě toho práce zkoumá módní blogy i jako projev celospolečenských trendů kulturního narcismu a individualismu. Vliv a význam blogů je porovnán vzhledem k tištěným módním magazínům. Praktická část zkoumá prostřednictvím kvantitativního výzkumu postoje čtenářům k obsahu módních blogů, kvalitě jeho textových a obrazových složek a porovnává je s postoji k tištěným módním magazínům. Hlavním zjištěním je, že většina probandů navštěvuje módní blogy nejvíce za účelem inspirace módními trendy, avšak téměř stejně je pro ně důležitá i obrazová složka blogů. Ani v případě blogů, ani v případě tištěných...
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
Sedlářová, Lenka ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití audiovizuálního díla ke zviditelnění fashion bloggerky a její módní značky. V první kapitole teoretické části jsou shrnuty důležité poznatky týkající se blogování a sociálních sítí. Druhá kapitola se věnuje audiovizuálnímu dílu, jeho produkčnímu řetězci a distribuci videí na internetu. Pro zjištění současných trendů v módním odvětví je na začátku praktické části provedena analýza českých a světových fashion blogů. Praktická část dále popisuje vznik videí pro blog módní návrhářky a ke konci vyhodnocuje jejich vliv na úspěšnost blogu.
Fashion blog as a marketing tool
Tothová, Patrícia ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Matejičková, Martina (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání propagace značek a firem na konkrétních českých módních blozích. Zároveň se také zabývá přezkoumání reakce a povědomí čtenářů o propagaci na blozích a její samotný vliv na těchto čtenářů. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, komunikačním procesu, formách komunikace, komunikačním mixu a komunikaci na internetu. Další informace v této části jsou o sociálních sítích, jejich využívání při podnikání, charakteristice blogu, historii blogu ať už v zahraničí nebo v České republice. Praktická část přináší analýzu spolupráce značek s konkrétními českými módními blogy a výsledky dotazníkového průzkumu mezi čtenáři.
Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
Bijedičová, Andrea ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Svět 21. století jeo vlivněn moderními technologiemi, mezi které patří! i sociální sítě. Aby módní společnosti uspěly v globalizované době, kdy je vše dosažitelné díky internetu, musí vytvářet pozitivní vztah se svými zákazníky prostřednictvím svých marketingových aktivit a nástrojů. Jednou z možných cest k úspěchu a oslovení zákazníků je spolupráce s módními blogery, kteří svůj vliv vytvářejí právě na sociálních sítích, kde je sledují miliony lidí z celého světa. Práce se nejprve věnuje zmapování problematiky z obecného pohledu rozebráním jednotlivých nástrojů módních blogů a také popsáním metod, které panují v módním průmyslu. Předchozí poznatky jsou použity a prohloubeny dále studiem fungování úspěšných módních blogů nejen ve světě, ale i v České republice. Nechybí ani pohled z druhé strany --z pohledu módní společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.