Název: Módny blog ako marketingový nástroj
Překlad názvu: Fashion blog as a marketing tool
Autoři: Tothová, Patrícia ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Matejičková, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: blog; bloger; internet; komunikační mix; marketing; módní blog; propagace; reklama; značka; advertising; blog; blogger; brand; communication mix; fashion blog; internet; marketing; promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49886

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204980


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet