Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Módní blogy jako specifický publicistický žánr a jejich vliv na čtenáře
Nyirendová, Tereza ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Krobová, Tereza (oponent)
Cílem práce je zmapovat fenomén módních blogů coby specifický publicistický formát a analyzovat jejich vliv na čtenáře, a to ve vztahu k tištěným módním magazínům. V teoretické části práce popisuje vývoj online médií od vzniku webu, a to i v souvislosti s generačním vývojem. Zaměřuje se na generaci Ypsilon a její vztah k online médiím. Dále charakterizuje internetová média a internetovou žurnalistiku a její současné trendy. V další části se práce zaměřuje na obecnou definici a historii blogů, jejich srovnání se standardy klasické žurnalistiky a dále na samotný fenomén módních blogů. Módní blogy jsou vnímány jako součást moderní vizuální kultury a jejich vývoj je s vizuální kulturou a jejími trendy propojen. Kromě toho práce zkoumá módní blogy i jako projev celospolečenských trendů kulturního narcismu a individualismu. Vliv a význam blogů je porovnán vzhledem k tištěným módním magazínům. Praktická část zkoumá prostřednictvím kvantitativního výzkumu postoje čtenářům k obsahu módních blogů, kvalitě jeho textových a obrazových složek a porovnává je s postoji k tištěným módním magazínům. Hlavním zjištěním je, že většina probandů navštěvuje módní blogy nejvíce za účelem inspirace módními trendy, avšak téměř stejně je pro ně důležitá i obrazová složka blogů. Ani v případě blogů, ani v případě tištěných...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.