Název: Módní blogy jako specifický publicistický žánr a jejich vliv na čtenáře
Překlad názvu: Fashion blogs as a new trend in online journalism and their influence on readers
Autoři: Nyirendová, Tereza ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Krobová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: blog; internetová žurnalistika; kulturní narcismus; módní blog; nová média; vizuální kultura; čtenáři; blog; cultural narcissism; fashion blog; internet journalism; new media; readers; visual culture

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/79918

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-349565


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet