Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Městský dům
Kopijevská, Kateřina ; Smola, Jaroslav (oponent) ; Ležatka, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá urbanistickým a architektonickým řešením specifického území nacházejícího se v městské čtvrti Brno-střed mezi ulicemi Veveří, Pekárenská, Kounicova a Sokolská, katastrální území Veveří, severně od historického centra Brna. Řešené území, které je aktuálně zařazeno mezi brněnské brownfieldy, představuje významnou lokalitu pro revitalizaci a rozvoj městského prostoru. Cílem této práce je navrhnout moderní a kompaktní zástavbu, která bude respektovat historický kontext, urbanistickou strukturu a potřeby současných obyvatel. Návrh se zaměřuje na uzavření stávajícího bloku a vytvoření nového, který organicky navazuje na městskou strukturu. Zároveň bude kladen důraz na zajištění soukromí pro obyvatele, vytvoření aktivního parteru, zlepšení estetického vzhledu a zvýšení kvality života v této oblasti. V neposlední řadě bude navržena zelená střecha a vnitrobloky pro sport a relaxaci, což přispěje k ekologické udržitelnosti a celkové atraktivitě území.
Aquapark Brno
Liznová, Veronika ; Kotek, arch Jakub (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Tématem zadání diplomové práce je řešení sportovního areálu za Lužánkami v Brně. Cílem diplomového projektu bylo vytvořit nový moderní sportovně rekreační areál, který bude situován na pozemku vedle stávajícího plaveckého bazénu. Hlavním provozem je aquapark s bazény uvnitř i venku, který bude splňovat veškeré požadavky návštěvníků. Tato stavba je doplněna o wellness, fitness centrum, kavárnu a další drobnější provozy. Důraz byl kladen na propojení stávajícího bazénu s 50ti metrovou dráhou a nového aquaparku tak, aby mohl návštěvník co nejlépe využít oba tyto provozy z jednoho centrálního vstupu. Návrh počítá i s navýšenímkrytých i nekrytýchparkovací ploch. Objekt aquaparku je napojen na nově navrženou nadúrovňovou lávku pro pěší, která propojuje všechna sportoviště. Lávka je navržena tak, aby ji mohli využívat pěší i cyklisté a nedostali se do kolize s automobily. Hlavní vstup do objektu se proto nachází v úrovni této lávky, tedy v 2NP. Z úrovně terénu se na tuto lávku dostanou návštěvníci přes navržené rampy, schodiště nebo výtahy. Novým konceptem navyšující sportovně rekreační kapacity budou naplněny požadavky a současná očekávání návštěvníků v dané lokalitě a zároveň se tak zvýší atraktivita celého území.
NOVÉ NA STARÉ – Brno, nároží Bratislavská - Stará
Janíček, Vladan ; Sochor, Jan (oponent) ; Františák, Luboš (vedoucí práce)
Projekt NOVÉ NA STARÉ řeší nároží dvou brněnských ulic Bratislavská a stará. Podle zadání by zde měl být navržen polyfunkční dům s 60 procenty bytových ploch a 40 procenty ostatních funkcí. V mém případě jde pouze o bytovou a komerční funkci. Dům obsahuje dvě podlaží garáží, dvě podlaží obchodního parteru a až nad nimi formou menších soliterních budov vystupuje funkce bydlení. Hmoty stavby se vzájemně propisují, z vyčnívající hmoty na zapuštěnou pasáž až po samostatně stojící dům na severní hranici. Celá stavba je do jisté míry parafrází konceptu jin-jang.
Evolution of video games and their impact on society
Kováčik, Dominik ; Rujbrová, Šárka (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
The aim of this bachelor’s thesis is to provide a brief history of video games and to analyse their impact on the society. The thesis describes the evolution of video games from the beginning up to year 2010 and the problems, which video game developers had to face during prosperous and difficult periods as well. It also describes several video game peripherals, mainly focusing on the virtual reality. The analysis of the impact of video games on the society is based on several reliable studies conducted mainly by scholars respected in their own fields.
Cultural Evolution of E-sports: Content, Context and Culture
Straka, Václav ; Reich, Pavel (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with issues of eSports and cultural expressions associated with them. eSport is a term describing playing video games on a professional level. The aim of this thesis is to describe the evolution of the eSport community and the current status of this community in countries where eSports are the most popular. The introductory chapter focuses on the historical development of eSports and the subsequent creation of the professional player base as it exists now. The following chapter describes the status of eSports and the public attitude to them in countries where professional gaming is popular. The next chapter specifies genres of video games that are played as an eSport. Each genre is characterized by its development and features including the examples of the most popular games. Subsequently, the thesis discusses the current profile of a professional eSport player as well as the process of becoming one. It further delves into the representation of gender and race when talking about the eSports industry. The last part of the thesis deals with the cultural framework of video games and the categorisation of eSports.
Aquapark Brno
Modlitba, Zdeněk ; Kotek, arch Jakub (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je revitalizace historicky cenného území Za Lužánkami jako centra pro sport a volný čas, celková urbanistická koncepce a dostavba bytových bloků v přiléhající lokalitě. Komplexní architektonická studie pak řeší rozšíření stávajícího Městského plaveckého stadionu Lužánky v Brně. Hlavní myšlenkou práce je návrh jednoduchého objektu, snadná průchodnost územím, vytvoření kvalitního veřejného prostoru, zachování a doplnění stávající zeleně. Dostavba je navržena jako dvoupodlažní objekt, obdélníkového půdorysu, propojený se stávajícím bazénem. Uvnitř se nachází 25m bazén, relaxační bazény, wellness, kavárna a kanceláře. Vnitřní část je pak propojena s venkovní, kde jsou dva relaxační bazény s tobogánem, odpočinkové plochy, terasa a dětské hřiště. Celkový návrh tedy nabízí možné využití potenciálu této lokality pro řešení otázek parkování, bydlení a zejména sportovně-rekreačního vyžití v centru města Brna.
Multiplatformní hra v Javě
Brus, Jan ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Jančík, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a zpracováním jednoduché počítačové hry v Javě pro různé platformy, a to pro mobilní telefony, jako applety a jako samostatné spustitelné stand-alone aplikace. V práci jsou zhodnoceny výsledky v podobě míry přenositelnosti kódu a množství kódu, který je pro všechny uvedené platformy neměnný.
Obnova zámku v Ivanovicích na Hané
Studnička, Michal ; Poslušná,, Iva (oponent) ; Guzdek, Adam (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vytvoření architektonické studie obnovy a nového využití zámku v Ivanovicích na Hané a kompoziční řešení přilehlé zámecké zahrady. Zámek je v soukromém vlastnictví firmy Bioveta a v současnosti není nijak využíván. Stavební program vyplývá z požadavků a podnětů nynějšího vlastníka, který má zájem areál revitalizovat a z budovy zámku vytvořit reprezentativní sídlo firmy. Navržené řešení vychází ze závěrů stavebně historického průzkumu, z provedených analýz a maximálně zachovává hodnotné historické hodnoty objektu. Přitom splňuje potřeby stavebníka a obohacuje kulturně společenský život obce.
NOVÉ NA STARÉ – Brno, nároží Bratislavská - Stará
Králík, Martin ; Lazarov, Pavel (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Polyfunkční budova situovaná na nároží ulic Bratislavská a Stará je umístěna v proluce mezi okolní zástavbou. Hlavním účelem této stavby je vytvoření nových bytových a veřejných prostor ve formě pasáže, parku, terasy, knihovny a čajovny. Je tedy určena především pro studenty, mladé lidi a rodiny s dětmi. První nadzemní podlaží tvoří pasáž a obchody, druhé převážně čajovna a knihovna s přidruženou terasou, zbylá část budovy je využitá pro bydlení. Pod budovou jsou celkem tři podzemní podlaží využité pro parkování a technické zázemí budovy.
Velký dům pro malé město
Vilém, Jakub ; Keith, Petr (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce)
Hlavní náplní diplomové práce bylo najít vhodné funkční využití chátrajících budov dívčího a chlapeckého internátu v areálu ZŠ a ISŠ Rousínov, situovaného v zástavbě řadových rodinných domů 100 m severně od náměstí, a zapojit je zpátky jak do organismu školního areálu, tak do prostředí maloměsta. Vzniká zde komunitní centrum studentů s veřejnou knihovnou a novostavbou jednopodlažního objektu s pasáží spojující jak sportovní, kulturní, stravovací a rekreační zázemí areálu, tak ulici Tyršovu a Za záložnou. Střecha novostavby dá vzniknout školnímu „náměstí“ s výhledem na hlavní dominantu města Rousínova – kostel sv. Máří Magdalény. Náměstí je přístupné jak z pasáže a rekonstruovaných objektů, tak z objektu základní školy. Tento celek bude doplněn vzrostlou zelení lemující ulice areálu, zahrádkami pro studenty s ovocnými stromy pro pěstování plodin a příslušným počtem parkovacích míst pro návštěvníky knihovny a jiných veřejně přístupných provozů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.