Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obnova zámku v Ivanovicích na Hané
Studnička, Michal ; Poslušná,, Iva (oponent) ; Guzdek, Adam (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vytvoření architektonické studie obnovy a nového využití zámku v Ivanovicích na Hané a kompoziční řešení přilehlé zámecké zahrady. Zámek je v soukromém vlastnictví firmy Bioveta a v současnosti není nijak využíván. Stavební program vyplývá z požadavků a podnětů nynějšího vlastníka, který má zájem areál revitalizovat a z budovy zámku vytvořit reprezentativní sídlo firmy. Navržené řešení vychází ze závěrů stavebně historického průzkumu, z provedených analýz a maximálně zachovává hodnotné historické hodnoty objektu. Přitom splňuje potřeby stavebníka a obohacuje kulturně společenský život obce.
Mateřská škola na Obilním trhu v Brně
Studnička, Michal ; Cahel, Tomáš (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh mateřské školy v Brně. Jedná se o zařízení o dvou třídách, každá o maximální kapacitě 24 dětí, bez vlastní kuchyně a prádelny. Zadaný pozemek navazuje ze severní strany prolukou na Obilní trh přes ulici Údolní a na jižní straně pokračuje svahem k hradu Špilberk. Z důvodu značné velikosti proluky, není možné plnohodnotně doplnit chybějící část zástavby pouze objektem mateřské školy, proto je prostor proluky určen k zastavění polyfunkčním domem a budova mateřské školy je navržena do vzniklého vnitrobloku. Ten je koncipován jako veřejný prostor se zelení, hřištěm, lavičkami a venkovním posezením restaurace. Budova mateřské školy je navržena jako jednopodlažní objekt s plochou vegetační střechou. Její tvar rovnoramenného L přirozeně odděluje soukromý prostor zahrady školky od okolí a reaguje na okolní terén zapuštěním jednoho ramene kolmo do svahu, čímž jednoduše zpřístupňuje vegetační střechu a rozšiřuje tak využitelnou plochu zahrady. Tvar budovy odpovídá dispozičnímu řešení, které provozně rozděluje třídy každou do jednoho křídla v jejichž křížení je umístěna administrativa a přípravna jídla. Budova školky má předsazenou fasádu, tvořenou barevnými lany nataženými svisle po celé výšce stavby v pravidelných rozestupech. Do vzniklého pravidelného rastru jsou v místech okenních otvorů mezi lana zavěšeny geometrické tvary, které dodávají hravý výraz celé budově, díky němuž se stává pro děti atraktivní a snadno přijatelnou.
Obnova zámku v Ivanovicích na Hané
Studnička, Michal ; Poslušná,, Iva (oponent) ; Guzdek, Adam (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vytvoření architektonické studie obnovy a nového využití zámku v Ivanovicích na Hané a kompoziční řešení přilehlé zámecké zahrady. Zámek je v soukromém vlastnictví firmy Bioveta a v současnosti není nijak využíván. Stavební program vyplývá z požadavků a podnětů nynějšího vlastníka, který má zájem areál revitalizovat a z budovy zámku vytvořit reprezentativní sídlo firmy. Navržené řešení vychází ze závěrů stavebně historického průzkumu, z provedených analýz a maximálně zachovává hodnotné historické hodnoty objektu. Přitom splňuje potřeby stavebníka a obohacuje kulturně společenský život obce.
Mateřská škola na Obilním trhu v Brně
Studnička, Michal ; Cahel, Tomáš (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh mateřské školy v Brně. Jedná se o zařízení o dvou třídách, každá o maximální kapacitě 24 dětí, bez vlastní kuchyně a prádelny. Zadaný pozemek navazuje ze severní strany prolukou na Obilní trh přes ulici Údolní a na jižní straně pokračuje svahem k hradu Špilberk. Z důvodu značné velikosti proluky, není možné plnohodnotně doplnit chybějící část zástavby pouze objektem mateřské školy, proto je prostor proluky určen k zastavění polyfunkčním domem a budova mateřské školy je navržena do vzniklého vnitrobloku. Ten je koncipován jako veřejný prostor se zelení, hřištěm, lavičkami a venkovním posezením restaurace. Budova mateřské školy je navržena jako jednopodlažní objekt s plochou vegetační střechou. Její tvar rovnoramenného L přirozeně odděluje soukromý prostor zahrady školky od okolí a reaguje na okolní terén zapuštěním jednoho ramene kolmo do svahu, čímž jednoduše zpřístupňuje vegetační střechu a rozšiřuje tak využitelnou plochu zahrady. Tvar budovy odpovídá dispozičnímu řešení, které provozně rozděluje třídy každou do jednoho křídla v jejichž křížení je umístěna administrativa a přípravna jídla. Budova školky má předsazenou fasádu, tvořenou barevnými lany nataženými svisle po celé výšce stavby v pravidelných rozestupech. Do vzniklého pravidelného rastru jsou v místech okenních otvorů mezi lana zavěšeny geometrické tvary, které dodávají hravý výraz celé budově, díky němuž se stává pro děti atraktivní a snadno přijatelnou.
Agilní metodika testování podnikových aplikací s využitím nástroje HP ALM
Studnička, Michal ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Využití informačních systémů a technologií (IS/ICT) je dnes nutností téměř pro všechny organizace ve všemožných odvětvích podnikání. Ty, které chtějí prosperovat, vědí, že je nutné přikládat náležitou pozornost jejich dynamickému vývoji a ověřovat jejich kvalitu. Kvalita informačních systémů se rovná kvalitě jejich jednotlivých prvků, které tvoří propojené softwarové aplikace. Jejich vývoj může být v současné době řízen mnoha rozličnými metodikami neboli návody, jak je vytvořit a to v co nejkratším čase, co nejlevněji a s dostatečnou kvalitou. Tento pomyslný trojúhelník, tvoří základ pro neustálý boj o nutný kompromis na jedné nebo druhé straně. Součástí těchto vývojových metodik je ve většině případů i část věnující se testování. Vzniklé dílo je nutné před předáním zákazníkovi zkontrolovat, aby nedocházelo k reklamacím a zbytečným průtahům projektů. Taktéž na straně klienta nutně dochází ke kontrole kvality toho, za co zaplatil. Proto je testování velice důležitým, leč stále opomíjeným článkem vývoje software. Hlavním cílem této diplomové práce je modifikace metodiky testování, která vznikla v roce 2013 jako diplomová práce Ivety Králové na půdě Vysoké školy ekonomické. Tato metodika je upravena pro potřeby testování ve specifickém prostředí menších vývojových týmů, které provádějí testování za podpory nástroje HP ALM. Původní metodika je určena pouze pro systémové testování a její působení končí v oblasti předání k akceptačním testům. Vzniklá metodika tyto hranice překračuje a pokrývá i tuto oblast. Dílčím cílem je obohacení této metodiky o způsob implementace a správy testovacích prostředí, vhodných pro tento druh provozu. Hlavním přínosem práce je vznik agilní metodiky, která je specifická pro konkrétní druh provozu a pracuje s nástrojem HP ALM.
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
Studnička, Michal ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kopecká, Jana (oponent)
Díky rychlému rozšiřování celé řady mobilních zařízení, které umožňují konzumovat a vytvářet rozmanitý druh obsahu, může být vzdělávání efektivnější než kdykoli předtím. Cílem práce je uvést obecně do problematiky mobilního vzdělávání a definovat teoretická východiska, ze kterých dále práce čerpá. V praktické části je cílem analýza dostupných aplikací, kterých je možné využít v procesu vzdělávání v podnikovém prostředí. Toho je dosaženo jejich popisem a analýzou, která je vytvořena metodou vícekriteriálního hodnocení vybraných aplikací. Výstupem je doporučení, na co se při výběru aplikací pro mobilní vzdělávání zaměřit, jaké aplikace jsou vhodné a z jakých důvodů.

Viz též: podobná jména autorů
1 STUDNIČKA, Michael
1 Studnička, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.