Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,926 záznamů.  začátekpředchozí3360 - 3369dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace a spokojenost zaměstnanců v organizaci
Shaldyrvan, Darya ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Bakalářská práce je rozdělena do dvou častí. První část se zaměřuje na shrnutí základních teoretických poznatků v oblasti motivace a pracovní spokojenosti. V druhé části je provedena analýza motivace a spokojenosti ve vybraném podniku, jejímž cílem je zjistit úroveň motivace pracovníků, identifikovat faktory spokojenosti a nespokojenosti a na základě získaných dat navrhnout možná řešení problematických oblastí. K provedení výzkumu byla využita metoda dotazníkového šetření. Respondenti odpovídali na otázky týkající se oblasti pracovní náplně, mzdových podmínek a odměňování, pracovních podmínek a prostředí, vedení zaměstnanců a vztahů na pracovišti. Velký důraz byl kladen na zjištění spokojenosti s konkrétními motivačními faktory.
Projekt analýzy a návrhu informačního systému pro půjčovny
Profousová, Lenka ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Vilímek, David (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá několika pohledy na projekt v souvislosti s návrhem informačního systému půjčoven. První část práce je zaměřena na předprojektovou přípravu a ověření hypotézy o možnosti vstupu na trh se softwarem pro půjčovny. Druhý pohled je orientován na porovnání poskytování software prostřednictvím licence a jako služby SaaS. Třetí pohled se věnuje návrhu projektového postupu implementace metodiky PRINCE2. Práce končí uzavřením projektové fáze vytvoření detailní analýzy aplikace.
Analysis of the use of INCOTERMS in the Czech Republic
Čajko, Adam ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Rožek, Petr (oponent)
Bakalářská práce analyzuje míru využití pravidel INCOTERMS subjekty působícími na území České republiky, které se zapojují do zahraničního, ale i vnitrostátního obchodu se zbožím hmotné povahy. První část práce je teoretická, popisuje funkce a použití pravidel INCOTERMS, detailně charakterizuje pravidla INCOTERMS 2010 a uvádí změny oproti starší verzi INCOTERMS 2000. Druhá část práce analyzuje odpovědi získané v dotazníkovém průzkumu.
Analýza a návrh aplikace pro podporu destination event managementu
Žáková, Andrea ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Dohnal, František (oponent)
Cílem této práce je zajištění optimální informatické podpory pro vybrané procesy firmy Wedding in Prague Inc. Pro tento účel jsou zde analyzovány a navrženy vybrané procesy firmy, definovány její požadavky, na jejichž základě je zjišťováno, zdali na trhu existuje vyhovující aplikace či nikoliv. Z důvodu nenalezení vyhovující aplikace je navržena potřebná databáze společně s návrhem funkcionality a rozložením komponent uživatelského rozhraní. Práce se nejdříve zabývá definicí destination event managementu, následuje analýza současného stavu firmy. Dále jsou definovány požadavky aplikace a na základě nich se zjišťuje, zdali existuje na trhu vhodná aplikace. Poněvadž taková aplikace nebyla nalezena, jsou analyzovány a navrženy procesy firmy, které je nezbytné informaticky podpořit. Na závěr je požadovaná aplikace analyzována a navržena společně s navržením iterací pozdějšího vývoje aplikace. Přínosem této práce je analýza a navržení informatické podpory pro firmu Wedding in Prague Inc.
Analýza a návrh systému pro podporu vzdáleného řízení zaměstnanců
Šatánek, Josef ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Poštulka, Petr (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je provést analýzu a návrh systému pro podporu vzdáleného řízení zaměstnanců. Důraz je při návrhu systému kladen na efektivní využitelnost v praxi a na otevřenost pro další rozvoj. Teoretická část práce je členěna do tří hlavních kapitol. První kapitola je věnována popisu problematiky procesního a projektového řízení z hlediska zaměření této diplomové práce. Výstupem kapitoly je seznam rámcových požadavků na systém pro podporu vzdáleného řízení zaměstnanců. Ve druhé kapitole je provedena analýza trhu se systémy, které co nejvíce odpovídají definovaným rámcovým požadavkům. Třetí kapitola je věnována popisu metod využitých v praktické části této diplomové práce. V praktické části je realizován hlavní cíl této diplomové práce. Praktická část je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje katalog požadavků na systém pro podporu vzdáleného řízení zaměstnanců. Druhá kapitola je věnována návrhu realizace požadavků definovaných v první kapitole. Poslední kapitola této diplomové práce obsahuje srovnání navrhovaného systému a systémů podobného typu.
Marketingová analýza hotelu Louis Leger
Řehák, Vojtěch ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Soudková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie hotelu Louis Leger. Hlavním cílem práce je zhodnotit tuto strategii a případně navrhnout určité změny. První část práce je zaměřena na teorii internetového marketingu, marketingového mixu a SWOT analýzy. Ve druhé části jsou informace o společnosti Czech Inn Hotels a hotelu Louis Leger. V další části je již samotná analýza, která proběhla hlavně na základě dat z interního hotelového systému a vlastních zkušeností s prací v tomto hotelu. Součástí analýzy je marketingový mix a SWOT analýza. Poslední část obsahuje zhodnocení strategie a návrhy na zlepšení.
Stanovení hodnoty společnosti ITEST plus, s.r.o.
Andrlíková, Romana ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Mackenzie, Iveta (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním podniku a stanovením hodnoty. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoreticko-metodologická část představuje základní pravidla pro oceňování a definuje pojem hodnoty. Jsou zde uvedeny jednotlivé skupiny metod používané v souladu s cílem ocenění. Zvláštní pozornost je věnována výnosovým metodám, FCFF, FCFE a modelům DCF. Cílem aplikační části je stanovení hodnoty společnosti ITEST plus, s.r.o. ke dni 30. 4. 2014. Aplikační část zahrnuje popis společnosti, strategickou a finanční analýzu, prognózu generátorů hodnoty, finanční plán a výsledné stanovení hodnoty. Ke zjištění hodnoty je použita metoda diskontovaných peněžních toků ve variantě volného peněžního toku pro vlastníky. Spodní hranice hodnoty společnosti je stanovena metodou účetní hodnoty.
Analýza investičního prostředí Jihoafrické republiky
Sůva, Lukáš ; Müller, David (vedoucí práce) ; Kosmelová, Lucie (oponent)
Hlavním cílem této práce je analyzovat investiční prostředí Jihoafrické republiky a určit rizika, či naopak konkurenční výhody spojené s investicemi v této zemi.
Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Český les
Braunová, Natálie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Brůžková, Pavla (oponent)
Cílem bakalářské práce je představit turistickou oblast Český les jako konkurenceschopnou turistickou oblast se specifickým potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu. Práce je rozčleněna celkem do čtyř samostatných kapitol. V první kapitole jsou vymezeny pojmy používané v odvětví cestovního ruchu, které souvisí s tématem práce. Druhá kapitola představuje celkovou charakteristiku turistické oblasti Český les z geografického, přírodního a hospodářského hlediska. Třetí kapitola obsahuje analýzu nabídky a poptávky v cestovním ruchu v turistické oblasti Český les, součástí je také vyhodnocení dotazníkového šetření provedeného mezi návštěvníky dané turistické oblasti. Současný stav cestovního ruchu shrnuje SWOT analýza. Závěrečná čtvrtá kapitola je věnována návrhům a možnostem rozvoje cestovního ruchu, které vychází převážně z poznatků z předchozích kapitol.
Analýza trendů na trhu chmelových nápojů, vliv na marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Čambora, Jan ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Bakalářská práce je svojí tématikou zaměřena na společnost Plzeňský Prazdroj a.s., její marketingovou strategii a také na prostředí českého trhu s chmelovými nápoji. Cílem práce je stanovit, zdali marketingová strategie společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. je vhodná pro situaci na českém trhu chmelových nápojů s ohledem na současné trendy. Dílčím cílem práce je pak analýza portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. a analýza povědomí o českém trhu chmelových nápojů. K řešení zvoleného problému byla použita samotná analýza, dedukce a kvantitativní výzkum, který proběhl pomocí dotazníkového šetření.¨ Bylo vyhodnoceno, že marketingová strtegie společnosti je velice úspěšná a přizpůsobivá trendům, avšak byla objevena i možnost zlepšení této strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,926 záznamů.   začátekpředchozí3360 - 3369dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.