Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rasová segregace ve veřejné dopravě ve Spojených státech amerických v letech 1820-1914
Soudková, Hana ; Nigrin, Tomáš (vedoucí práce) ; Pečenka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje a vysvětluje důvody rasové segregace ve veřejné dopravě ve Spojených státech amerických od roku 1820, kdy se dají najít první záznamy o rasové segregaci v New Orleans. Poté nastíní boj černošského obyvatelstva proti rasové segregaci na železnici až do soudního procesu v roce 1896, který je obecně známý jako Plessy v. Ferguson. Následující kapitola popisuje tento proces, důvody a okolnosti tohoto případu a jeho průběh. Nakonec se tato práce zabývá změnou boje černošského obyvatelstva proti rasové diskriminaci a jejich zápasem proti konceptu "odděleni ale rovni" ve veřejné dopravě. Na příkladu New Orleans má práce nastiňuje vznik černošských hnutí a jejich sebeuvědomění a rovněž ukazuje vývoj černošské emancipace od původního boje proti nerovnosti poskytovaných služeb v dopravě až k úsilí ukončit segregaci jako takovou. Na vybraných soudních případech a na schválených zákonech se má práce snaží tyto změny popsat a ukázat trend, kterým se Afroameričané vydali na své cestě za rovnoprávnost. Práce se snaží potvrdit či vyvrátit tezi, že bílé obyvatelstvo nemělo problém s černošskými pasažéry, pokud byla nadále udržována dominance bílé rasy nad černošskou.
Marketingová analýza hotelu Louis Leger
Řehák, Vojtěch ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Soudková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie hotelu Louis Leger. Hlavním cílem práce je zhodnotit tuto strategii a případně navrhnout určité změny. První část práce je zaměřena na teorii internetového marketingu, marketingového mixu a SWOT analýzy. Ve druhé části jsou informace o společnosti Czech Inn Hotels a hotelu Louis Leger. V další části je již samotná analýza, která proběhla hlavně na základě dat z interního hotelového systému a vlastních zkušeností s prací v tomto hotelu. Součástí analýzy je marketingový mix a SWOT analýza. Poslední část obsahuje zhodnocení strategie a návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.