Název: Analýza trendů na trhu chmelových nápojů, vliv na marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Překlad názvu: Analysis of the hop beverages market trends, and its impact on a marketing strategy of the company Pilsner Urquell.
Autoři: Čambora, Jan ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; marketing; Plzeňský Prazdroj; portfolio; strategie; analysis; marketing; Pilsner Urquell; portfolio; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41223

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197939


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet