Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trendů na trhu chmelových nápojů, vliv na marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Čambora, Jan ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Bakalářská práce je svojí tématikou zaměřena na společnost Plzeňský Prazdroj a.s., její marketingovou strategii a také na prostředí českého trhu s chmelovými nápoji. Cílem práce je stanovit, zdali marketingová strategie společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. je vhodná pro situaci na českém trhu chmelových nápojů s ohledem na současné trendy. Dílčím cílem práce je pak analýza portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. a analýza povědomí o českém trhu chmelových nápojů. K řešení zvoleného problému byla použita samotná analýza, dedukce a kvantitativní výzkum, který proběhl pomocí dotazníkového šetření.¨ Bylo vyhodnoceno, že marketingová strtegie společnosti je velice úspěšná a přizpůsobivá trendům, avšak byla objevena i možnost zlepšení této strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.