Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modeling and control of rear driven axle for Formula Student
Kavec, Matúš ; Veselý, Libor (oponent) ; Pohl, Lukáš (vedoucí práce)
This thesis is focused on design of controll structure of Formula Student monopost. Part of the thesis is a design and subsequent debgging ofthe model so it has the best possible response compared to reality. A PID controller with two degrees of freedom was used to create the control structure. Created controll structure has the task of regulating the system to the required value. By reducing skid, which is often unwanted in race cars, we can achieve better response while accelerating.
Návrh hydraulického okruhu pojezdu vibračního válce ASC 110
Novák, Martin ; Rada, Zdeněk (oponent) ; Rada, Zdeněk (oponent) ; Klas, Roman (vedoucí práce)
Práce předkládá návrh nového konceptu hydraulického okruhu pojezdu tahačového vibračního válce ASC 110. Jako hlavní parametr pro návrh hydraulického okruhu byla zvolena maximální teoretická stoupavost stroje. Po zvolení nové koncepce hydraulického okruhu pojezdu byly zvoleny vhodné hydraulické komponenty. Pro dostatečný návrh hydraulického okruhu byly vypočítány délkové a místní ztráty pro dvě různé rychlosti stroje. Hydraulické ztráty byly vypočítány i pro použití stroje v různých klimatických podmínkách. Byl navržen i nový koncept chlazení stroje a modelovány křivky ohřevu a chladnutí hydraulického okruhu. Pro účely porovnání stoupavosti a energetické bilance nově navrhnuté koncepce pojezdu oproti stávajícímu řešení, které je v současné době v sériové výrobě, byly oba stroje osazeny měřicími místy. Na obou strojích byly v jednotlivých větvích hydraulického okruhu měřeny např.: tlak, průtok a teplota a jiné. Z časových závislostí předem zmíněných parametrů bylo možné určit energetickou úspornost nově navrhnuté koncepce. Pro posouzení maximální možné stoupavosti byl měřen časový průběh sklonu svahu na kterém se stroj nacházel. Při porovnání obou řešení bylo zjištěno, že řešení se dvěma okruhy má výrazně lepší trakční vlastnosti při náročných aplikacích stroje, zejména pak při jízdě do kopce a z kopce. Tato koncepce má také vliv na menší spotřebu paliva a klade menší nároky na chladič hydraulického oleje vzhledem k jeho energetickým poměrům.
Development of electronics for traction control of experimental vehicle
Vejlupek, Josef ; Klíma, Bohumil (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
This thesis deals with design of on-board electronics of experimental vehicle Car4, with basic firmware of control unit, and Hardware In the Loop simulation for verification of Control Unit function.
Systémy regulace hnacích ústrojí užitkových vozidel
Fojtášek, Jan ; Kučera, Pavel (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá principem funkce a konstrukčním řešením diferenciálů a systémů, které mají za úkol regulovat hnací sílu motoru užitkových vozidel. Jedná se o shrnutí poznatků o v současnosti používaných zařízeních sloužících k řízení trakce a o vývojových tendencích těchto systémů. Práce má charakter rešerše a neobsahuje žádné vlastní konstrukční návrhy. Může posloužit například jako učební pomůcka k porozumění principu funkce popisovaných zařízení nebo podklad pro zpracování vlastního návrhu podobného systému.
Mikrokontrolery pro BLDC motory
Úlehla, Martin ; Drahanský, Martin (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice řízení BLDC motorů (bezkartáčové stejnosměrné motory). Analyzuje dostupné mikrokontroléry a elektronické součástky na trhu, vhodné pro řízení BLDC motoru v podmínkách sériové výroby, problémy spojené s řízením motoru v rozličných provozních podmínkách a další pomocné metody (synchronizace, dynamické brzdění, rekuperace, konstantní otáčky).
Analýza energetických a výkonnostních parametrů traktorových souprav na zpracování půdy
Masnica, Daniel ; Porteš, Petr (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje vlivy jednotlivých prvků a nastavení na výkonnostní a energetické parametry traktorových souprav. Teoretická část práce se věnuje konstrukci traktorů a popisuje některé elektronické systémy použité v současných traktorech. Dále je popsána metodika terénního měření, měřicí technika a stroje které byly použity pro měření. Praktická část práce se zabývá terénním měřením traktorové soupravy s kombinovaným kypřičem, pluhem a tahovými zkouškami traktoru. Z naměřených dat jsou vypočteny jednotlivé výkonnostní a energetické parametry, výsledky jsou analyzovány a je provedena jejich diskuze.
Modeling and control of rear driven axle for Formula Student
Kavec, Matúš ; Veselý, Libor (oponent) ; Pohl, Lukáš (vedoucí práce)
This thesis is focused on design of controll structure of Formula Student monopost. Part of the thesis is a design and subsequent debgging ofthe model so it has the best possible response compared to reality. A PID controller with two degrees of freedom was used to create the control structure. Created controll structure has the task of regulating the system to the required value. By reducing skid, which is often unwanted in race cars, we can achieve better response while accelerating.
Návrh hydraulického okruhu pojezdu vibračního válce ASC 110
Novák, Martin ; Rada, Zdeněk (oponent) ; Rada, Zdeněk (oponent) ; Klas, Roman (vedoucí práce)
Práce předkládá návrh nového konceptu hydraulického okruhu pojezdu tahačového vibračního válce ASC 110. Jako hlavní parametr pro návrh hydraulického okruhu byla zvolena maximální teoretická stoupavost stroje. Po zvolení nové koncepce hydraulického okruhu pojezdu byly zvoleny vhodné hydraulické komponenty. Pro dostatečný návrh hydraulického okruhu byly vypočítány délkové a místní ztráty pro dvě různé rychlosti stroje. Hydraulické ztráty byly vypočítány i pro použití stroje v různých klimatických podmínkách. Byl navržen i nový koncept chlazení stroje a modelovány křivky ohřevu a chladnutí hydraulického okruhu. Pro účely porovnání stoupavosti a energetické bilance nově navrhnuté koncepce pojezdu oproti stávajícímu řešení, které je v současné době v sériové výrobě, byly oba stroje osazeny měřicími místy. Na obou strojích byly v jednotlivých větvích hydraulického okruhu měřeny např.: tlak, průtok a teplota a jiné. Z časových závislostí předem zmíněných parametrů bylo možné určit energetickou úspornost nově navrhnuté koncepce. Pro posouzení maximální možné stoupavosti byl měřen časový průběh sklonu svahu na kterém se stroj nacházel. Při porovnání obou řešení bylo zjištěno, že řešení se dvěma okruhy má výrazně lepší trakční vlastnosti při náročných aplikacích stroje, zejména pak při jízdě do kopce a z kopce. Tato koncepce má také vliv na menší spotřebu paliva a klade menší nároky na chladič hydraulického oleje vzhledem k jeho energetickým poměrům.
Mikrokontrolery pro BLDC motory
Úlehla, Martin ; Drahanský, Martin (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice řízení BLDC motorů (bezkartáčové stejnosměrné motory). Analyzuje dostupné mikrokontroléry a elektronické součástky na trhu, vhodné pro řízení BLDC motoru v podmínkách sériové výroby, problémy spojené s řízením motoru v rozličných provozních podmínkách a další pomocné metody (synchronizace, dynamické brzdění, rekuperace, konstantní otáčky).
Pojezd robotického vozítka Traxster s využitím BLDC motorů
Svačina, Miroslav ; Polóni, Pavol (oponent) ; Růžička, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o robotickém vozítku Traxster, navrhuje jeho úpravu na změnu pohonu ze stejnosměrných motorů na BLDC motory (bezkartáčové stejnsměrné motory). Diskutuje hardware nutný k realizaci regulátoru, analyzuje metody jejich řízení a problémy spojené s nimi, zvláště pak problémy s řízením motoru v nízkých otáčkách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.