Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webový editor audia
Kadlčík, Stanislav ; Žižka, Josef (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce Webový editor audia se zabývá specifikací požadavků, výběrem technologií pro realizaci i samotnou implementací audio editoru. Práce využívá mo­derních přístupů standar­dů HTML5. Je rozdělena na klientskou a serverovou část. Jak samotná webová aplikace, tak i server jsou implementovány v jazyce Javascript. Webový editor audia umožňuje základní editační prvky jako je střih, posouvání, mazání. To vše ve více zvukových stopách. Aplikace běží v posledních verzích nejpoužívanějších webových prohlížečů.
Herní engine pro ITIL trenažér
Pučálka, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na knihovnu Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Cílem práce bylo analyzovat, navrhnout a implementovat herní engine, který by umožnil simulaci provozu IT služeb v reálném či zrychleném čase anebo v tazích. Základem enginu je tvůrčí mód, ve kterém je možné vytvářet vlastní služby a specifikovat jejich chování během provozu tak, jako kdyby je používali reální uživatelé. Druhou částí enginu je mód hráče a jednoduchý service desk. Pomocí nich se hráči mohou starat o plynulý provoz služeb, které jim byly svěřeny. To jim nabízí možnost praktické výuky a procvičování postupů popsaných v knihovně ITIL.
Chytrý reproduktor s Raspberry Pi
Vondráček, Tomáš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou hudebního systému, který umožní uživatelům organizovat a přehrávat hudbu v reálném čase. Hudební systém je založen na architektuře klient-server a skládá se ze serverové, webové a mobilní aplikace. Serverová aplikace vykonává roli přehrávače hudby a zprostředkovatele komunikace mezi klienty. Klient slouží jako uživatelské rozhraní pro server, ale umožňuje organizovat a přehrávat hudbu plně ve vlastní režii. Hudební systém je implementován v jazyce JavaScript (ECMAScript 2018). Serverová aplikace je postavena na Node.js a implementuje Socket.IO server včetně REST API. Webová aplikace je založena na knihovně React a prezentovaná jako SPA. Mobilní aplikace je implementována v React Native se zaměřením na systém Android. Serverová a webová aplikace je nasazena na serverech Heroku a počítači Raspberry Pi. Mobilní aplikace je publikována na Google Play. Hudební systém lze využít pro soukromé přehrávání hudby, nebo jako prostředek organizování hudby mezi více uživateli.
Systém pro on-line záznam jízd autoškoly
Voneš, Jakub ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a realizace aplikace typu klient-server pro sběr GPS dat pomocí chytrého telefonu s operačním systémem Android za účelem sledování v reálném čase a záznamu průběhu jízd na serveru, kde jsou tato data následně upravována podle reálné silniční komunikace. Tato práce tematicky navazuje a rozšiřuje projekt DoAutoškoly.cz . Práce obsahuje teoretické seznámení s GPS, problematikou komunikace v reálném čase a platformou Android, včetně aplikačního rozhraní pro GPS. V další části práce jsou tyto poznatky využity k návrhu celého systému. Text diplomové práce následně plynule přechází v implementaci mobilní aplikace, webového modulu a příslušné serverové aplikace. Nadále jsou vyčleněny kapitoly zabývající se sledováním v reálném čase a editováním tras. Závěr práce je věnován testování a vyhodnocení dosažených cílů.
Detekce a analýza narušitelů ve sledované oblasti
Sadílek, Jakub ; Drahanský, Martin (oponent) ; Goldmann, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit internetovou aplikaci pro detekci a analýzu narušitelů ve sledované oblasti. Taková aplikace může následně posloužit k automatizovanému zpracování videozáznamů z bezpečnostních kamer či jinak pořízených videí ze střežené oblasti. První část práce je zaměřena na teorii neuronových sítí pro detekci a klasifikaci objektů v obraze a rozpoznávání osob podle obličeje. V další části jsou popsány použité technologie pro vývoj aplikací. Výsledkem pak je klient-server aplikace s možností konfigurace zpracování, která umožňuje detekci narušitelů, identifikaci osob, sledování a počítání objektů, vykreslování cest, vymezení sledované oblasti, uplatnění vlastního detektoru aj. Zpracované záznamy je nakonec možné přehrát, stáhnout nebo spolu s výpisem detekovaných narušitelů sdílet na internetu pomocí odkazu.
Peer-To-Peer webové sdílení souborů ve skupině
Pokorný, Filip ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V rámci této práce jsem se zaměřil na řešení problému sdílení souborů mezi uživateli prostřednictvím peer-to-peer přenosu ve webovém prostředí. Cílem bylo vytvořit jednoduchou aplikaci, která umožní skupině uživatelů sdílet soubory mezi sebou bez účasti třetích stran a jakýchkoliv limitů. Tento cíl jsem realizoval prostřednictvím moderních webových technologií, z nichž nejdůležitější byla knihovna WebRTC, prostřednictvím které byl implementován peer-to-peer přenos. Tyto technologie byly podpořeny optimalizovanými algoritmy a nejaktuálnějšími prostředky pro zpracování a ukládání sdílených souborů. Výsledkem je real-time aplikace umožňující uživatelům vytvářet místnosti v nichž sdílí své soubory. Toto řešení bylo podrobeno rychlostním testům, kde v porovnání s řešeními podobného charakteru a jinými běžně používanými prostředky pro přenos souborů, vyšlo v testovaném prostředí jako nejrychlejší.
Systém pro správu vystoupení hudebních skupin
Zukal, Filip ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvořit aplikaci, která hudebníkům umožní vystupování na koncertech bez použití papírových notových záznamů a bez nutnosti interakce se zařízeními určenými k zobrazování not v průběhu koncertu. Aplikace dále hudebníkům nabízí možnost komunikace s digitálními hudebními nástroji pomocí protokolu MIDI. Hudební nástroje tak budou moci primárně měnit svoji konfiguraci před každou skladbou. S kapelou může prostřednictvím této aplikace interagovat i publikum. Formou písniček na přání mohou ovlivnit průběh koncertu. Z důvodu stability je celý systém nasazen lokální síti, na kterou se mohou připojit i posluchači. Pro zvýšení uživatelské přívětivosti posluchačů je na Wi-Fi síti zprovozněn Captive portál.
Detekce a analýza narušitelů ve sledované oblasti
Sadílek, Jakub ; Drahanský, Martin (oponent) ; Goldmann, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit internetovou aplikaci pro detekci a analýzu narušitelů ve sledované oblasti. Taková aplikace může následně posloužit k automatizovanému zpracování videozáznamů z bezpečnostních kamer či jinak pořízených videí ze střežené oblasti. První část práce je zaměřena na teorii neuronových sítí pro detekci a klasifikaci objektů v obraze a rozpoznávání osob podle obličeje. V další části jsou popsány použité technologie pro vývoj aplikací. Výsledkem pak je klient-server aplikace s možností konfigurace zpracování, která umožňuje detekci narušitelů, identifikaci osob, sledování a počítání objektů, vykreslování cest, vymezení sledované oblasti, uplatnění vlastního detektoru aj. Zpracované záznamy je nakonec možné přehrát, stáhnout nebo spolu s výpisem detekovaných narušitelů sdílet na internetu pomocí odkazu.
Webový editor audia
Kadlčík, Stanislav ; Žižka, Josef (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce Webový editor audia se zabývá specifikací požadavků, výběrem technologií pro realizaci i samotnou implementací audio editoru. Práce využívá mo­derních přístupů standar­dů HTML5. Je rozdělena na klientskou a serverovou část. Jak samotná webová aplikace, tak i server jsou implementovány v jazyce Javascript. Webový editor audia umožňuje základní editační prvky jako je střih, posouvání, mazání. To vše ve více zvukových stopách. Aplikace běží v posledních verzích nejpoužívanějších webových prohlížečů.
Chytrý reproduktor s Raspberry Pi
Vondráček, Tomáš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou hudebního systému, který umožní uživatelům organizovat a přehrávat hudbu v reálném čase. Hudební systém je založen na architektuře klient-server a skládá se ze serverové, webové a mobilní aplikace. Serverová aplikace vykonává roli přehrávače hudby a zprostředkovatele komunikace mezi klienty. Klient slouží jako uživatelské rozhraní pro server, ale umožňuje organizovat a přehrávat hudbu plně ve vlastní režii. Hudební systém je implementován v jazyce JavaScript (ECMAScript 2018). Serverová aplikace je postavena na Node.js a implementuje Socket.IO server včetně REST API. Webová aplikace je založena na knihovně React a prezentovaná jako SPA. Mobilní aplikace je implementována v React Native se zaměřením na systém Android. Serverová a webová aplikace je nasazena na serverech Heroku a počítači Raspberry Pi. Mobilní aplikace je publikována na Google Play. Hudební systém lze využít pro soukromé přehrávání hudby, nebo jako prostředek organizování hudby mezi více uživateli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.