Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Český trh cereálií: marketingové aktivity české společnosti Emco ve srovnání s aktivitami mezinárodní společnosti Nestlé
Jarošincová, Jitka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poodhalit konkurenční boj české společnosti Emco a mezinárodní potravinářské velmoci Nestlé v oblasti snídaňových cereálií na našem trhu. Emco zaujímá na českém trhu cereálií pozici tzv. challenger brand, která se snaží dosáhnout na pozici brand leadera nebo alespoň brand leaderovi obstojně konkurovat. Má bakalářská práce se zaměřuje na porovnání marketingových aktivit obou diametrálně odlišných společností a zhodnocení úspěšnosti jejich komunikace, přičemž mé závěry se budou opírat o výsledky dotazníku, který jsem pro účely bakalářské práce vytvořila. Práce je rozdělena do 4 tematických celků. Základní potřebou pro porovnání obou společností bylo definování pojmů snídaňové cereálie a český trh cereálií. Tomu se věnuji v první části práce. Druhá část charakterizuje a srovnává zkoumané značky podle jejich historie, mezinárodních aktivit, konkurence a produktového mixu. V třetí části dojde k analyzování a porovnání jejich marketingových aktivit, a to jak nadlinkových, podlinkových, tak i těch na lince. Poslední část se věnuje tématu identity značky a zkoumá obě společnosti z pohledu teorie Margaret Mark a Carol S. Pearson o budování značky prostřednictvím archetypů. V příloze je uveden již zmiňovaný dotazník, který je kombinací průzkumu na vnímání identity značky a...
Marketingová strategie miničokolád značky Orion na českém trhu
Růžičková, Anna ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem předkládané diplomové práce je zhodnotit produktové portfolio značky Orion a nedávné uvedení nového produktu, miničokolád Orion, a následně navrhnout vlastní adaptaci marketingové strategie nového produktu. Práce obsahuje celkem tři části, přičemž první z nich je teoretická a zabývá se vymezením základních pojmů marketingové strategie. Druhá část práce je věnována společnosti Nestlé a jejímu produktovému portfoliu, včetně tabulkových čokolád Orion. Poslední kapitola je věnována průběhu uvedení miničokolád Orion na český trh.
Koncept vytváření sdílené hodnoty jako nástroj regulace transnacionálních korporací v globalizovaných mezinárodních vztazích: Případová studie Nestlé
Fila, Ladislav ; Zemanová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Machoň, Miloslav (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje konceptu vytváření sdílené hodnoty, jako nástroji seberegulace transnacionálních korporací, s důrazem na oblast dodržování lidských práv. Konkrétně se práce zabývá případovou studií aplikace tohoto konceptu ve společnosti Nestlé. Cílem práce je zhodnotit, zdali je koncept efektivním prostředkem seberegulace transnacionálních korporací. V teoretické části je analyzován samotný koncept vytváření sdílené hodnoty, včetně teoretického vymezení praktické aplikace tohoto konceptu. Empirická část se zabývá praktickou aplikací konceptu ve společnosti Nestlé a následným zhodnocením efektivity této činnosti. V zájmu objektivity při hodnocení efektivity tohoto konceptu, práce vychází jak ze zpráv poskytovaných společností Nestlé, tak ze zpráv nezávislých organizací, které zkoumají skutečné praktické dopady tohoto konceptu.
Český trh cereálií: marketingové aktivity české společnosti Emco ve srovnání s aktivitami mezinárodní společnosti Nestlé
Jarošincová, Jitka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poodhalit konkurenční boj české společnosti Emco a mezinárodní potravinářské velmoci Nestlé v oblasti snídaňových cereálií na našem trhu. Emco zaujímá na českém trhu cereálií pozici tzv. challenger brand, která se snaží dosáhnout na pozici brand leadera nebo alespoň brand leaderovi obstojně konkurovat. Má bakalářská práce se zaměřuje na porovnání marketingových aktivit obou diametrálně odlišných společností a zhodnocení úspěšnosti jejich komunikace, přičemž mé závěry se budou opírat o výsledky dotazníku, který jsem pro účely bakalářské práce vytvořila. Práce je rozdělena do 4 tematických celků. Základní potřebou pro porovnání obou společností bylo definování pojmů snídaňové cereálie a český trh cereálií. Tomu se věnuji v první části práce. Druhá část charakterizuje a srovnává zkoumané značky podle jejich historie, mezinárodních aktivit, konkurence a produktového mixu. V třetí části dojde k analyzování a porovnání jejich marketingových aktivit, a to jak nadlinkových, podlinkových, tak i těch na lince. Poslední část se věnuje tématu identity značky a zkoumá obě společnosti z pohledu teorie Margaret Mark a Carol S. Pearson o budování značky prostřednictvím archetypů. V příloze je uveden již zmiňovaný dotazník, který je kombinací průzkumu na vnímání identity značky a...
Inbound marketing společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy
Hnízdilová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o inbound marketingu společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy. Jejím cílem je zjistit, zda je inbound marketing vhodným nástrojem k propagaci kojenecké výživy, jež je silně regulována. Práce je postavena na komplexním rozboru dané oblasti a následné analýze inbound marketingové strategie jedné z dominantních firem na trhu - společnosti Nestlé. Úvodem je pozornost zaměřena na významné milníky ve vývoji náhradní kojenecké výživy a na kauzu, jež způsobila zásadní změny v přístupu k propagaci kojenecké výživy - Nestlé bojkot. Prostor je poté vymezen otázce dohledu a marketingové regulace oblasti kojenecké výživy jak v mezinárodním, tak evropském právu. Závěrečná pasáž teoretické části se zabývá konceptem inbound marketingu. Praktická část je uvedena nastíněním současné situace na globálním a českém trhu kojenecké výživy. Po představení společnosti Nestlé následuje analýza firmou uplatňované inbound marketingové strategie, jež je následně zhodnocena. K tomuto účelu slouží analýza efektivity užívaných nástrojů v závislosti na stanovených strategických cílech.
Analýza programu Nestlé Kariérní poradenství pro univerzitní studenty a čerstvé absolventy
Netolická, Veronika ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Matoušková, Zdeňka (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza současné situace programu Nestlé Kariérní poradenství a podání návrhů, které povedou ke zlepšení kvality tohoto programu. V práci jsou určeny také vedlejší cíle. Práce je strukturovaná do teoretické a praktické části. Teoretická část práce se zabývá teoretickým podkladem kariérního poradenství. Je rozdělena na dvě kapitoly. První z nich popisuje teoretický rámec kariérního poradenství, kde je zahrnuta historie a současná situace kariérního poradenství. V podkapitole Současná situace je zahrnut i popis Generace Y. Druhá kapitola detailně popisuje institucionální a korporátní kariérní poradenství. Praktická část je take rozdělena na dvě kapitoly. Nejprve je popsána společnost Nestlé. Zde je zahrnut i popis iniciativity Nestlé needs youth. Poslední kapitola se zabývá Nestlé Kariérním poradenství, vývojem programu a jeho analýzou. Dále následuje analýza statistických dat a průzkum mezi studenty. Jako poslední je provedena SWOT analýza programu a jsou podány návrhy pro rok 2016.
Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě
Krejčová, Jitka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Novák, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá praktickou implementací konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) a tvorby sdílených hodnot (CSV), do podnikových činností společnosti Nestlé Česko, s. r. o. Nabízí stručné představení obou zmíněných konceptů, jejich základních principů a postup zavádění. Aplikace je ukázána na společnosti Nestlé, která se v oblasti společenské odpovědnosti a tvorby sdílených hodnot angažuje již dlouhou dobu. Práce poskytuje základní přehled činností a aktivit, které Nestlé dělá. V druhé polovině práce jsou představeny výsledky vlastního průzkumu týkající se nákupního chování spotřebitelů, jejich rozhodování, povědomí o CSR a CSV a znalosti značek zmíněné společnosti. Cílem práce je zjistit, zda zavedení těchto konceptů pozitivně ovlivňuje spotřebitele a zákazníky při nákupu potravinových výrobků společnosti Nestlé.
The contribution of corporate social responsibility for business
Glovňová, Paulína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou CSR, autor se snaží představit tento moderní fenomén jako konkurenční výhodu firem. Práce vymezuje základní charakteristiku CSR, poukazuje na její mylné chápání. Jádro práce tvoří analýza přínosů společenské odpovědnosti. Teoretický koncept je zkoumán v praxi, jako vzor autorovi posloužila společnost Nestlé. Závěr práce obsahuje zhodnocení reportu CSR firmy Nestlé a vlastní názor na začlenění aktivit společensky odpovědného podnikání do firemní strategie.
Analýza mezinárodní značkové strategie společnosti Nestlé
Krajčová, Lucie ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Společnost Nestlé patří k předním potravinářským firmám již téměř 140 let a za dobu své existence se podstatně rozrostla nejen geografická, ale i tržní působnost společnosti. Nestlé v dnešní době dodává výrobky do 130 zemí světa a řídí široké portfolio produktů různých potravinových i nepotravinových segmentů. Za tímto úspěchem stojí nejen kvalitní výrobky vytvořené na základě dlouhodobého výzkumu a vývoje, ale také pečlivé plánování a strategické rozhodování managementu o uvedení nových značek na trh a poté správné naplánování expanze značky na mezinárodní trhy. Cílem této diplomové práce je analyzovat strategie, které společnost Nestlé používá k úspěšnému řízení značek na mezinárodních, regionálních a lokálních trzích.
Finanční analýza podniku - Nestle - CR
Cherevko, Anna ; Horník, Tomáš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Finanční analýza firmy Nestlé ČESKO, s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.