Název: Analýza mezinárodní značkové strategie společnosti Nestlé
Překlad názvu: Analysis of Nestlé international brand strategies
Autoři: Krajčová, Lucie ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Nestlé; strategické řízení značek; značka; brand strategies; brands; Nestlé

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20515

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16485


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet