Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty bankovních institucí
Hurta, Adam ; Dodek, Radim (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje marketingovému výzkumu spokojenosti veřejnosti s produkty bankovních institucí. Je zaměřena na analýzu základního bankovního produktu konkrétních bank působících na českém bankovním trhu. Teoretická část je věnována definici zákazníka a jeho pojetí, vymezení marketingu, postupům marketingového průzkumu včetně jeho nástrojů. Dále se věnuje obecné charakteristice bankovních institucí a daného bankovního produktu. Praktická část se zabývá průzkumem spokojenosti veřejnosti s nabízeným produktem, následnou analýzou shromážděných dat a návrhem na případné zlepšení produktu a služeb.
Vliv bankovních produktů na cenu stavby z pohledu dodavatele
Jůn, Ladislav ; Buchalová, Jana (oponent) ; Chovancová, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení poplatků za bankovní služby a jejich podíl na celkové ceně realizace díla. V teoretické části je přiblížen z pohledu dodavatele průběh stavební zakázky od vyhledávání zakázek po sepsání smlouvy o dílo, která je podrobně popsána. Dále byly objasněny způsoby stanovení nabídkové ceny stavby, jak je stavba financována. Následuje rozbor bankovních produktů, jež se týkají stavebních zakázek, co je jejich smyslem, jaká je jejich cena. Praktická část je zaměřena na finanční náklady několika stavebních firem a jejich analýzu. Poslední je konkrétní zakázka, která je popsána z hlediska postupně narůstajících finančních nákladů.
Determinanty rozhodování spotřebitelů při výběru obchodní banky
Vařeka, David
Vařeka, D. Determinanty rozhodování spotřebitelů při výběru obchodní banky. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Cílem bakalářské práce je identifikovat faktory ovlivňující spotřebitele při výběru obchodní banky, vyhodnotit jejich produkty a služby a následně zvolit nejvhodnější bankovní subjekt. První část obsahuje vymezení základních pojmů a zpracování literární rešerše teoretické literatury v oblasti bankovnictví a bankovních produktů. Druhá část obsahuje dvě fáze výzkumu. První fáze se zabývá detailním popisem a komparaci vybraných tuzemských obchodních bank, jejich produktů a služeb. V druhé fází je realizováno dotazníkové šetření s cílem zjistit faktory, které mají vliv u zákazníků při výběru banky. Třetí část obsahuje vyhodnocení obou fází výzkumu včetně porovnání výsledků a stanovení vhodného doporučení
Banky a jejich elektronická komunikace s klienty
Chvalová, Kristina ; Tichá, Milena (vedoucí práce) ; Dvořáková, Michaela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou bank s bližším zaměřením na elektronické formy bankovnictví. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části práce vymezuje pojem banka a její funkce, charakterizuje vybrané bankovní produkty, bankovní systém obecně a v České republice, vymezuje funkce centrální banky a stručně popisuje historický vývoj bankovnictví a peněz. Pozornost je věnována zejména možnostem elektronické komunikace mezi bankami a jejich klienty. Práce dále vymezuje pojem elektronické bankovnictví, představuje jednotlivé možnosti elektronického bankovnictví (konkrétně platební karty, telefonní bankovnictví, homebanking, internetové bankovnictví a mobilní bankovnictví), které stručně charakterizuje, popisuje jejich historii a přínos, který pro banky i klienty představují. Práce dále varuje před riziky s výše zmíněnými typy vzdáleného bankovnictví spojenými a nabízí možnosti, jak těmto rizikům čelit. V teoretické části je využívána především metoda popisu a analýzy. Praktická část práce se zabývá porovnáním možností elektronické komunikace (konkrétně internetového a mobilního bankovnictví) nabízených třemi předními bankami figurujícími na bankovním trhu v České republice - České spořitelny, Československé obchodní banky (ČSOB) a Fio banky....
Analýza nabídky bankovních produktů určených studentům
Voráčová, Marcela ; Blahová, Naděžda (vedoucí práce) ; Marková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá bankovními produkty pro studenty. Teoretická část popisuje tři základní přístupy k systematizaci bankovních produktů. Praktická část se zaměřuje na analýzu základních bankovních produktů konkrétních bank působících v České republice a na Slovensku a na jejich následnou komparaci. Porovnávanými produkty jsou studentský účet, kontokorent, kreditní karta a spotřebitelské úvěry pro studenty. Práce se dále zabývá možností zavedení školného v České republice a přístupy k systému půjček pro studenty, které jsou využívány ve světě. Také obsahuje případovou studii, která zkoumá, zda má zavedení školného vliv na chování studentů a vysokoškolských institucí.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty bankovních institucí
Hurta, Adam ; Dodek, Radim (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje marketingovému výzkumu spokojenosti veřejnosti s produkty bankovních institucí. Je zaměřena na analýzu základního bankovního produktu konkrétních bank působících na českém bankovním trhu. Teoretická část je věnována definici zákazníka a jeho pojetí, vymezení marketingu, postupům marketingového průzkumu včetně jeho nástrojů. Dále se věnuje obecné charakteristice bankovních institucí a daného bankovního produktu. Praktická část se zabývá průzkumem spokojenosti veřejnosti s nabízeným produktem, následnou analýzou shromážděných dat a návrhem na případné zlepšení produktu a služeb.
Vliv bankovních produktů na cenu stavby z pohledu dodavatele
Jůn, Ladislav ; Buchalová, Jana (oponent) ; Chovancová, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení poplatků za bankovní služby a jejich podíl na celkové ceně realizace díla. V teoretické části je přiblížen z pohledu dodavatele průběh stavební zakázky od vyhledávání zakázek po sepsání smlouvy o dílo, která je podrobně popsána. Dále byly objasněny způsoby stanovení nabídkové ceny stavby, jak je stavba financována. Následuje rozbor bankovních produktů, jež se týkají stavebních zakázek, co je jejich smyslem, jaká je jejich cena. Praktická část je zaměřena na finanční náklady několika stavebních firem a jejich analýzu. Poslední je konkrétní zakázka, která je popsána z hlediska postupně narůstajících finančních nákladů.
Analýza internetového bankovnictví
Škoda, Ondřej ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce) ; Rybák, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současnou situaci ohledně internetového bankovnictví. První část práce se soustředí na zařazení samotného pojmu a charakteristiku jeho vlastností a možností. Práce se postupně věnuje nutným podmínkám pro používání internetového bankovnictví, metodám zabezpečení a poskytovaným službám v jeho rámci. Druhá část doplňuje teoretické poznatky o praktickou analýzu internetového bankovnictví tří bank působících v České republice. Srovnání se skládá ze čtyř částí. Každá z nich hodnotí rozdílný aspekt: základní služby, doplňkové služby, vizuální zpracování a zabezpečení. Internetové bankovnictví je populární služba s velkým potenciálem, který může být využit jeho poskytovatelem. Právě inovace internetového bankovnictví tvoří největší rozdíly mezi bankami, jelikož základní služby a zabezpečení zvládají obecně na dobré úrovni.
Srovnání stupně finanční gramotnosti u studentů různých typů středních škol
ŠKODOVÁ, Lenka
Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jak se dnešní studenti orientují v problematice finančních produktů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje průřez danou oblastí. Vymezuje definici finanční gramotnosti, zmiňuje organizace, které na tomto poli působí, srovnává výuku finanční gramotnosti u nás a ve světě, představuje bankovní produkty, které jsou v ČR dostupné a poukazuje na výsledky předchozích výzkumů. Praktická část je zaměřena na výzkum, jehož cílem jsou výsledky, které ukazují stupeň finanční gramotnosti studentů, především jak se dokáží orientovat v bankovních produktech. Výzkum je realizován ve 4. ročnících různých typů středních škol (gymnázia, střední odborné školy).
Analýza nabídky bankovních produktů v České republice se zaměřením na Volksbank CZ, resp. Sberbank CZ
Ševčík, Jakub ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá nabídkou bankovních produktů v České republice a zaměřuje se na nabídku Volksbank CZ, resp. Sberbank CZ. Část práce je věnována utváření bankovního sektoru v České republice a aktuální situaci. Práce rovněž zahrnuje přeměnu Volksbank CZ na Sberbank CZ. Analýza nabídky bankovních produktů a poplatků spojených s vedením účtů srovnává pozici vybraných produktů Volksbank CZ v období od října roku 2012 do ledna 2013.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.