Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Banky a jejich elektronická komunikace s klienty
Chvalová, Kristina ; Tichá, Milena (vedoucí práce) ; Dvořáková, Michaela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou bank s bližším zaměřením na elektronické formy bankovnictví. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části práce vymezuje pojem banka a její funkce, charakterizuje vybrané bankovní produkty, bankovní systém obecně a v České republice, vymezuje funkce centrální banky a stručně popisuje historický vývoj bankovnictví a peněz. Pozornost je věnována zejména možnostem elektronické komunikace mezi bankami a jejich klienty. Práce dále vymezuje pojem elektronické bankovnictví, představuje jednotlivé možnosti elektronického bankovnictví (konkrétně platební karty, telefonní bankovnictví, homebanking, internetové bankovnictví a mobilní bankovnictví), které stručně charakterizuje, popisuje jejich historii a přínos, který pro banky i klienty představují. Práce dále varuje před riziky s výše zmíněnými typy vzdáleného bankovnictví spojenými a nabízí možnosti, jak těmto rizikům čelit. V teoretické části je využívána především metoda popisu a analýzy. Praktická část práce se zabývá porovnáním možností elektronické komunikace (konkrétně internetového a mobilního bankovnictví) nabízených třemi předními bankami figurujícími na bankovním trhu v České republice - České spořitelny, Československé obchodní banky (ČSOB) a Fio banky....

Viz též: podobná jména autorů
1 CHVÁLOVÁ, Kristýna
3 Chvalová, Klára
3 Chválová, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.