Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí388 - 397dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu.
Kacetl, Michael ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu Cíle: Hlavním cílem je porovnání dvou téměř stejných marketingových celků jako jsou akce českého Davis cupového a Fed cupového týmu, které mají podobnou marketingovou koncepci, avšak v některých bodech, především kvůli působení vnějších vlivů, se liší. Práce bude zaměřena hlavně na porovnání marketingových koncepcí, především marketingových mixů, s ohledem na cílové skupiny konečných zákazníků. Na základě porovnání obou marketingových koncepcí a vypracování SWOT analýzy budou zjištěny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby obou týmů, které budou srovnány ve SWOT maticích. V závěru budou navrženy možné kroky ke zlepšení stávající situace. Výsledky: Po důkladné popisné analýze, komparaci a vypracované SWOT analýze a díky vhodnosti použitých metod, budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu i celkové koncepce vedoucí ke zlepšení hospodářských výsledků týmu i celé akce. Výsledkem nebudou pouze kroky ke zlepšení situace, ale i pomocí SWOT matice vyjádřené hlavní rozdíly mezi oběma týmy, které pomohou čtenářovi lépe proniknout do současné situace obou týmů. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, která čerpala především z analýzy zdrojů. Zkoumala a popisovala, především...
Management sportovních akcí - Juniorský maraton
Fencl, Michal ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Management sportovní akce - Juniorský maraton Cíle: Cílem práce je navrhnout zlepšení pro další ročníky Juniorského maratonu na základě provedené analýzy Juniorského maratonu 2014. A vytvořit manuál na organizování akce v roce 2016, kde budou navržená zlepšení zohledněna. Metody: V práci je využita metoda kvalitativního dotazování při rozhovoru s Bojanem Nankovičem, organizátorem závodu. Rozhovor byl veden nestrukturovanou formou a známy byly okruhy otázek. Dále proběhla analýza sekundárních dat - interní materiály společnosti PIM. Proběhlo zúčastněné pozorování na akci Juniorský maraton. A proběhla případová studie, při které byl zkoumán celý Juniorský maraton. Výsledky: V práci je rozebrána a analyzována akce Juniorský maraton a do budoucna práce přináší návrhy na zlepšení. Doporučením se můžou řídit i jiné podobné sportovní běžecké akce. V práci byly zjištěny nedostatky při dodržování pravidel, proto se doporučuje kontrolovat identitu běžců. Dále je navrženo zlepšení doprovodného programu na akci. Posledním zlepšením je návrh na efektivnější oslovování středních škol. Klíčová slova: Běh, střední škola, závod, PIM (Prague International Marathon)
Podpora prodeje produktů adidas
Štáhlová, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Podpora prodeje produktů adidas Cíl: Cílem bakalářské práce je provedení analýzy podpory prodeje produktů adidas, která se koná v rámci dvou největších a nejdůležitějších běhů projektu RunCzech. Následně pak vytvořit návrh podpory prodeje pro rok 2015. Metody: V této práci byla využita kvalitativní analýza, konkrétně ve formě případové studie. Veškeré informace o prodejích a registrovaných běžcích byly získány pomocí analýzy dokumentů. Závislost výsledků tržeb na počtu účastníků byla zjišťována pomocí korelační analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je nový upravený návrh podpory prodeje pro rok 2015, který je založen na poznatcích a výsledcích podpory prodeje z roku 2014. Analýza podpory prodeje za rok 2014 odhalila její cílové skupiny, prodejnost jednotlivých artiklů, výsledné tržby a také její nedostatky. Těchto poznatků bylo využito k úpravě podpory prodeje pro rok 2015, jejíž hlavní změny se budou týkat přidáním více atraktivních forem podpory prodeje a změn v nabídce prodávaného sortimentu. Klíčová slova: event marketing, propagace, analýza, maraton.
Marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad
Štěchová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavit marketingový plán fitness centra Expreska Jiřího z Poděbrad pro rok 2017. Navržené marketingové strategie včetně implementačního plánu budou směřovány k dosažení marketingových a firemních cílů organizace. Metody: Pro analýzu mikroprostředí je použit Porterův model pěti sil. Analýza makroprostředí je provedena s pomocí PEST analýzy. U analýzy konkurence jsou posuzována kritéria zvolená na základě marketingového mixu. Kritéria jsou bodově ohodnocena a je jim přiřazena příslušná váha. Již zmiňované metody jsou podkladem pro tvorbu SWOT analýzy. V rámci Ansoffovy matice byly určeny marketingové strategie, které jsou podloženy výzkumem spokojenosti zákazníků. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán Expresky Jiřího z Poděbrad pro rok 2017, který obsahuje nezbytné náležitosti a může sloužit analyzovanému sportovnímu zařízení jako nástroj pro dosažení cílů organizace. Klíčová slova: Marketingový plán, Marketingové cíle, Marketingová strategie, Marketingový mix, SWOT analýza, Marketingový výzkum, Expreska JZP
Návrh reklamní koncepce haly TJ Sokol Praha Vršovice
Pelikán, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Návrh reklamní koncepce haly TJ Sokol Praha Vršovice Cíle: Hlavním cílem bylo získání informací o využívání reklamních ploch v halách v nejvyšších házenká ských sout žích v eské republice a sestavení reklamní koncepce haly TJ Sokola Praha Vršovice na základ zjišt ných dat. Metody: V práci byly použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu, konkrétn pozorování, analýza dokument a rozhovor. Výsledky: Výsledky opakovaného výzkumu ukázaly posun ve využívání reklamních ploch v házenká ských halách. Získaná data byla porovnána s možnostmi vybrané haly. Výstupem byl návrh reklamní koncepce odpovídající možnostem haly a finan ním možnostem oddílu. Klí ová slova: házená, sportovní hala, reklama, sportovní reklama, reklamní koncepce,
Corporate identity Water Sports Club, z.s.
Zvelebilová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Corporate identity Water Sports Club, z. s. Cíle: Cílem diplomové práce je analýza současné corporate identity spolku Water Sports Club, z. s. Na základě této analýzy dojde k vytvoření návrhů a doporučení na zlepšení celkové firemní identity organizace, a tedy i její celkové image. Metody: V diplomové práci byly aplikovány speciální metody kvalitativního výzkumu. Podkladem pro analýzu současných dokumentů a celkové corporate identity spolku byly teoretické vědomosti daného tématu a informace získané prostřednictvím zvolených metod výzkumu. Sběr nutných dat proběhl pomocí hloubkového nestrukturovaného rozhovoru s předsedou spolku a focus groups s interními členy spolku. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je vytvoření analýzy prostředí, ve kterém se spolek nachází. Zároveň byla vytvořena doporučení a návrhy na zlepšení corporate identity organizace, které budou mít pozitivní vliv na celkovou image spolku. Klíčová slova: public relations, corporate identity, SWOT analýza, Water Sports Club, z. s.
Marketingová komunikace Power plate centra
Ctiborová, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace Power Plate Centra. Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace sportovního zařízení Power Plate Centrum v Jungmannově ulici v Praze jednak z pohledu zákazníků, ale také z pohledu samotného vedení společnosti. Na základě těchto získaných dat pak zhodnotit, případně navrhnout, zlepšení současné marketingové komunikace. Dále pak také za pomoci těchto dat navrhnout marketingovou komunikaci směrem k novým potenciálním klientům. Metody: V této práci byla použita kvantitativní metoda sběru dat pomocí dotazníku a kvalitativní metoda sběru dat pomocí hloubkového rozhovoru. Výsledky byly znázorněny v tabulkách, slovně a případně graficky. Výsledky: Po vyhodnocení výsledků se ukázalo několik nedostatků, které má Power Plate Centrum ve své komunikaci se zákazníky. V syntetické části byla navržena doporučení, díky nimž by mohlo dojít ke zlepšení marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, marketingový výzkum, dotazník, hloubkový rozhovor, Power Plate.
Závislost velikosti tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v Synot lize
Zátopková, Kamila ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Závislost velikosti tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v Synot lize Cíle: Cílem práce je určení závislosti velikosti tržní hodnoty týmů účastnicích v české nejvyšší fotbalové lize a jejich výsledků dosažených v této soutěži. Velikost tržní hodnoty týmu je dána součtem tržních hodnot všech jeho hráčů bez ohledu na to, zda do utkání nastoupili, či nikoliv. Do souvislosti je dána s konečným výsledkem v lize, který je vyjádřen celkovým počtem získaných bodů. Dílčím cílem je určení efektivity těchto týmů jako poměru kvality týmu (vyjádřené celkovou tržní hodnotou týmu) a celkového počtu bodů dosažených v soutěži. Metody: Pro výzkum provedený v praktické části práce byla k určení závislosti využita regresní a korelační analýza. Regresní analýza vycházela z předpokladu volné závislosti, přičemž cílem bylo identifikovat míru její intenzity. Takto byl ověřován předpoklad, že celková tržní hodnota týmu má jistý vliv na dosažený výsledek v lize. Výsledky: Z výsledků je patrný význačný až velký vliv tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v lize. Hodnota korelačního koeficientu pro posledních devět sezon činí 0,609, pro posledních pět pak dokonce 0,714. Nejlepší výsledek oproti predikované hodnotě zaznamenal tým FC Slovan Liberec, který měl na konci sezony 2011/12 na svém kontě 66 bodů oproti...
Partnerství společnosti Pilsner Urquell a České hokejové reprezentace
Šenkárčin, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Partnerství společnosti Pilsner Urquell a České hokejové reprezentace Cíle práce: Cílem diplomové práce je vytvoření doporučení a návrhů partnerských aktivit, které společnost Pilsner Urquell užívá v partnerském spojení s Českou hokejovou reprezentací, na období hokejové sezony 2016/2017. Doporučení a návrhy byly vytvořeny na základě analýzy partnerství a partnerských aktivit v sezoně 2014/2015 v rámci kampaně ICE HOCKEY 2015 během domácího MS v Praze a Ostravě. Metoda: V diplomové práci byly aplikovány speciální metody kvalitativního výzkumu. Analyzování partnerství a komunikační kampaň společnosti Pilsner Urquell byly vypracovány na základě případové studie a analýzy interních dokumentů organizace. Sběr nutných dat proběhl skrze strukturovaný rozhovor s marketingovým pracovníkem společnosti Pilsner Urquell. Výsledky práce: Výsledkem diplomové práce je návrh koncepce komunikační kampaně na sezonu 2016/2017 i s navrženými druhy a nástroji komunikace. Zároveň je předložena série dílčích projektů aktivujících partnerství České hokejové reprezentace a společnosti Pilsner Urquell. Tyto projekty obsahují hlavní ideu, způsob aktivace i finanční odhad jejich realizace. Klíčová slova: propagace, sponzoring, kampaň, Public Relations, image
Klubová identita TK Most
Čechová, Karolína ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Klubová identita TK Most Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit seznam doporučení, za účelemzdokonalení klubové identity TK Most. Metody: K analýze klubové identity a následně navrženým doporučením, bylo využito metody nestrukturovaných rozhovorů se závodními a rekreačními hráči klubu, SWOT analýza, analýza dat a vlastní zúčastněné pozorování. Výsledky: Bylo zjištěno, že identita TK Most, má řadu slabýchstránek, které negativně ovlivňují image klubu v očích hráčů.Respondenti se shodli na třech oblastech, které jsou zásadní pro zlepšení identity zkoumaného klubu v praxi. Těmito oblastmi jsou komunikace, organizace a zázemí.Jako řešení byl navržen komplexní seznam doporučenípro jednotlivé části klubové identity. Klíčová slova: tenis,corporate identity, corporate design, corporatecommunication, corporateculture, corporateproduct, corporate image

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí388 - 397dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.