Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management sportovní akce Jizerská 50
Štáhlová, Zuzana ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Management sportovní akce Jizerská 50 Cíl: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh změn a doporučení pro 50. ročník Jizerské 50 i nadcházející ročníky. Metody: Diplomová práce využívá kvalitativní analýzu případové studie Jizerské 50, zároveň také její zúčastněné pozorování, doplněné o polostrukturovaný rozhovor a výslednou SWOT analýzu. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je soubor návrhů a doporučení, které jsou založeny na SWOT analýze akce a využívají tak její výsledky. Analýza předešlých ročníků Jizerské 50 odhalila možnost aplikace změn v důsledku konání jubilejního 50. ročníku. Dále také možnosti v oblasti efektivnosti projektového řízení, partnerů akce, či programu akce. Klíčová slova: projektové řízení, běh na lyžích, organizace, sportovní sponzoring, SWOT analýza, marketingový mix.
Management sportovní akce Jizerská 50
Štáhlová, Zuzana ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Management sportovní akce Jizerská 50 Cíl: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh změn a doporučení pro 50. ročník Jizerské 50 i nadcházející ročníky. Metody: Diplomová práce využívá kvalitativní analýzu případové studie Jizerské 50, zároveň také její zúčastněné pozorování, doplněné o polostrukturovaný rozhovor a výslednou SWOT analýzu. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je soubor návrhů a doporučení, které jsou založeny na SWOT analýze akce a využívají tak její výsledky. Analýza předešlých ročníků Jizerské 50 odhalila možnost aplikace změn v důsledku konání jubilejního 50. ročníku. Dále také možnosti v oblasti efektivnosti projektového řízení, partnerů akce, či programu akce. Klíčová slova: projektové řízení, běh na lyžích, organizace, sportovní sponzoring, SWOT analýza, marketingový mix.
Podpora prodeje produktů adidas
Štáhlová, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Podpora prodeje produktů adidas Cíl: Cílem bakalářské práce je provedení analýzy podpory prodeje produktů adidas, která se koná v rámci dvou největších a nejdůležitějších běhů projektu RunCzech. Následně pak vytvořit návrh podpory prodeje pro rok 2015. Metody: V této práci byla využita kvalitativní analýza, konkrétně ve formě případové studie. Veškeré informace o prodejích a registrovaných běžcích byly získány pomocí analýzy dokumentů. Závislost výsledků tržeb na počtu účastníků byla zjišťována pomocí korelační analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je nový upravený návrh podpory prodeje pro rok 2015, který je založen na poznatcích a výsledcích podpory prodeje z roku 2014. Analýza podpory prodeje za rok 2014 odhalila její cílové skupiny, prodejnost jednotlivých artiklů, výsledné tržby a také její nedostatky. Těchto poznatků bylo využito k úpravě podpory prodeje pro rok 2015, jejíž hlavní změny se budou týkat přidáním více atraktivních forem podpory prodeje a změn v nabídce prodávaného sortimentu. Klíčová slova: event marketing, propagace, analýza, maraton.
Využívání teorií sociální práce při práci s romskou menšinou
STAHLOVÁ, Zuzana
Cílem této práce je zmapovat, zda sociální pracovníci při práci s romskou menšinou používají teoretické koncepty. Pro výzkum byla použita metoda kvalitativního výzkumu. Sběr dat byl proveden pomocí záměrného (účelového) výběru. Kvalitativní data byla získána metodou rozhovoru pomocí návodu. Výzkumný soubor byl vybrán ze skupiny sociálních pracovníků účelově podle cílové skupiny, se kterou pracují. Tento soubor se skládá ze šesti sociálních pracovníků, kteří pracují hlavně s romskou menšinou v Jižních Čechách. K naplnění cíle byla stanovena výzkumná otázka: Používají sociální pracovníci při práci s romskou menšinou teoretické koncepty? Pokud ano, tak jaké a jak, pokud ne, tak podle čeho se řídí. Data byla analyzována pomocí metody vytváření trsu. Tato metoda slouží k seskupení určitých výroků do skupin, a to podle rozlišení určitých témat. Z výsledku vyplývá , že jen polovina komunikačních partnerů používá teoretické přístupy. Z rozhovorů je zřejmé, že pouze dva z nich je používají vědomě. Nejčastěji používají přístup orientovaný na úkoly a přístup orientovaný na klienta. Jeden komunikační partner zmínil ještě antiopresivní přístup. Většina sociálních pracovníků se shodla na tom, že při své práci používají vlastní úsudek. Vlastním úsudkem je myšlena, empatie, intuitivnost a další. Dále se dají využít poznatky, které zmiňují komunikační partneři. Při práci s romskou menšinou je velmi důležitá vzájemná důvěra. Pro usnadnění komunikace mezi sociálním pracovníkem a jeho cílovou skupinou by také byla dobrá akademická výuka romštiny. Dále by bylo vhodné soustředit poznatky o sociální práci s romskou menšinou do jedné ucelené publikace. Tato bakalářská práce může posloužit jako podklad pro další zpracování tohoto tématu.

Viz též: podobná jména autorů
4 STAHLOVÁ, Zuzana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.