Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 424 záznamů.  začátekpředchozí129 - 138dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategie snižování míry prokrastinace při používání metod zlepšujících vědomí a emoční autoregulaci
Gealfow, John Altair ; Schüller, David (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato práce navrhuje a testuje strategii řízení lidských zdrojů v oblasti produktivity práce pracovníků vykonávajících intelektuální práci za využití poznatků psychologického výzkumu týkajících se prokrastinace a produktivity při výkonu intelektuální práce či při studiu. Navržená strategie implementuje zejména dvě metody, které se v těchto výzkumech ukázaly jako efektivní pro snižování prokrastinace, a to metodu pozornosti a všímavosti (attention, awareness a s ní související mindfulness) a dále metodu reflexe prostřednictvím osobního deníku (journaling). Diplomová práce zahrnuje vytvoření výukového programu skládajícího se z videolekcí v oblasti time-managementu, technik mindfulness, awareness a journalingu. Následně zahrnuje zaznamenávání dat o používání těchto metod na denní bázi po dobu 15 dní účastníky studie, přičemž zaznamenávané informace mají kombinovanou povahu mezi objektivními informacemi o výkonnosti (údaje o používání počítače, záznam vykonané práce a čas na ní strávený) a informacemi sebehodnotícími (subjektivní hodnocení denní produktivity, subjektivní hodnocení vnímané spokojenosti). Práce testuje navrženou strategii na vzorku 15 univerzitních studentů, přičemž využívá metody vstupního a výstupního dotazníku, stejně tak vyhodnocení průběžně získaných dat z journalingu. Cílem je vyhodnotit účinnost navržené strategie se záměrem potenciálního uplatnění této strategie v podnikové praxi při řízení lidských zdrojů, stejně tak spatřuje možnost uplatnění také pro zvyšování studijní produktivity studentů a jejich sebeřízení.
Spokojenost zákazníků
Poláčková, Petra ; Ing. Jitka Veselá, Ph.D (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků v maloobchodní sféře. Teoretická část práce shrnuje literární rešerši pojmů, jejichž znalost je potřebná pro zpracování části praktické. V té je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku, po které následuje vlastní průzkum spokojenosti zákazníků technikou dotazníkového šetření. Poslední část obsahuje analýzu výsledků průzkumu a návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků včetně vyčíslení finančních, časových a personálních zdrojů a analýzy rizika.
Spokojenost zákazníků
Oskorip, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného podniku. V teoretické části je obsaženo objasnění důležitých pojmů, ze kterých bude vycházet následná analytická část. Po teoretické části následuje analýza současné situace vybrané společnosti. Bude obsahovat popis vnějšího i vnitřního prostředí firmy, na které naváže dotazníkové šetření i s jeho vyhodnocením. Poslední část práce se bude zabývat vlastními návrhy, kde bude představen soubor opatření, která budou vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Marketingový výzkum
Vidlička, Václav ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na nedostatky v používání marketingových nástrojů a reklamních komunikačních kanálů v oblasti poskytování služeb. Práce blíže specifikuje problematiku využití marketingových nástrojů v dané oblasti a obsahuje konstruktivní návrh řešení problémů a tím zvýšení poptávky po dané službě, právě díky odstranění výše uvedených nedostatků.
On-line marketingová komunikace
Kašpaříková, Michaela ; Brávek, Ludvík (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci kosmetického studia L&N beauty lounge. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, pomocí kterých je poté vypracována analytická část, která vyhodnocuje současnou situaci společnosti. Na základě těchto analýz a dotazníkového šetření jsou předloženy vlastní návrhy na zlepšení online marketingové komunikace.
International Marketing Mix of Selected Company Entering Foreign Market
Sadloňová, Lujza ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the issue of the international marketing mix of a Czech company entering the German market. It specifies the motives and forms of entering the foreign market and defines the individual components of the international marketing mix. It contains a suggestion for a suitable form of entry, elaboration of an international marketing mix of the company and based on a survey of competitive prices of selected products, it recommends choosing a suitable pricing strategy when entering a foreign market.
Návrh online marketingové kampaně společnosti expandující na zahraniční trh
Franěk, Jiří ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh online marketingové kampaně společnosti expandující na polský trh pomocí growth hackingu a marketingového frameworku PAVORD. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů v oblastech online marketingu, Facebook Ads Manageru a reportingu reklamních kampaní. Analytická část je dedikována představení projektu, analýze současného stavu, marketingovému mixu společnosti a výzkumu korelace a kauzality vybraných metrik na úspěšnost reklamních příspěvků. V návrhové části je představen způsob využití nasbíraných dat pro návrh kampaně, nastavení procesů pro řízení a vyhodnocování reklamních příspěvků skrze growth hacker app.
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace
Ježková, Jaroslava ; Novák,, Petr (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace vybraného kadeřnictví a riziky s nimi spojenými. Práce obsahuje literární rešerši, analýzu problémů a současné situace, popis vlastního průzkumu a analýzu rizik. Získané výsledky analýz jsou použity k vytvoření návrhů řešení, které mají vést ke změně komunikačního mixu. Analýza rizik je také aplikována na návrhy řešení.
Proposal of the Strategic Plan for the Import of the Bulgarian Product
Číhal, Vít ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with a critical analysis of the possibility of import and marketing strategy of importing the Bulgarian product Kiselo Mlyako by the company to the market of the Czech Republic. The aim of the work is to find out whether this product is suitable for the given market and whether this strategic movewould be successful. The thesis describes information important for the implementation of the practical part of the work, which contains an analysis of the market and the company that would implement the strategic proposal. The work also contains a summary of information that was found from individual analyzes and recommendations that the company should undergo. Last but not least, a brief financial plan is created.
Proposals for Expanding the Marketing Communication of a company
Ulrichová, Veronika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis focuses on the marketing communication of the café Férová Palačinkárna in Hradec Králové. The thesis is based on definitions and terms defined in the theoretical section, which is followed by an analytical section and a description of today’s pandemic situation connected with the coronavirus and its influence on Férová Palačinkárna. Based on the described analysis and gained data, this thesis provides recommendation for improvements in marketing communication with a focus on the customers of Férová Palačinkárna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 424 záznamů.   začátekpředchozí129 - 138dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.