Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Kašpaříková, Michaela ; Brávek, Ludvík (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci kosmetického studia L&N beauty lounge. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, pomocí kterých je poté vypracována analytická část, která vyhodnocuje současnou situaci společnosti. Na základě těchto analýz a dotazníkového šetření jsou předloženy vlastní návrhy na zlepšení online marketingové komunikace.
The bachelor thesis is focused on the online marketing communication of the cosmetic studio L&N beauty lounge. The theoretical part explains the basic concepts, which are then used to develop an analytical part, which evaluates the current situation of the company. Based on these analysis and a questionnaire survey, own suggestions for improving online marketing communication are presented.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; on-line marketing; communication mix; marketing; marketing communication; marketing mix; online-marketing; questionnaire survey
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199827