Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 662 záznamů.  začátekpředchozí252 - 261dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingových nástrojů konkrétní společnosti
Floriánová, Aneta ; Martiš, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti MSD, spol. s.r.o., která se zabývá servisem a prodejem kancelářské techniky a také tiskařskými a kopírovacími službami. Ve své práci zhodnotím stávající marketingovou situaci společnosti a na základě dlouhodobého pozorování navrhnu marketingové úpravy, které povedou k získání nových potenciálních zákazníků a k následnému zlepšení zisků firmy.
Vliv počtu a polohy výztužných lopatek na charakteristiku Francisovy turbíny
Mraček, Pavel ; Skoták, Aleš (oponent) ; Haluza, Miloslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem počtu a polohy výztužných lopatek na charakteristiku Francisovy turbíny. Hlavním cílem je nalezení hydraulicky nejvýhodnější konfigurace pomocí CFD simulací. Důležité pro tuto práci bylo použití srovnatelných metod, zejména tedy stejného modelu turbulence a výpočetní sítě. Výstupem diplomové práce je porovnání hydraulických ztrát pro různé konfigurace polohy rozváděcích a počtu výztužných lopatek.
Návrh na úpravu prvků marketingového mixu
Pajkrtová, Jana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nově zavedené firmě, jejíž majitel vynalezl nový produkt na slackline. V teoretické části budou objasněny různé pojmy, jako například marketing, marketingový mix a jeho dílčí prvky. Dále bude popsána metodika marketingového výzkumu. V praktické části této diplomové práce bude popsána firma a bude provedena analýza vnějšího prostředí a analýza konkurence, dále analýza prvků marketingového mixu a marketingový výzkum na potenciálních zákaznících, na které firma cílí. Na základě předchozích analýz a výzkumu a jejich výsledků budou formovány návrhy na opatření ke zkvalitnění marketingového mixu podniku.
Zlepšení podpory prodeje konkrétní společnosti
Novák, Lukáš ; Nováková, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro konkrétní společnost, která se zabývá neživotním komerčním pojištěním. Zabývá se zefektivněním reklamních nástrojů a zvýšením prodeje produktu. V první části se zabývá teoretickými východisky podpory prodeje. Zaměřuje se na marketingovou komunikaci v místě prodeje a její nástroje. Ve druhé části se věnuje praktickému využití poznatků z teoretické části, kde je zacíleno na zhodnocení současné podpory prodeje a návrhu na zlepšení.
Rozvoj marketingového mixu prodejny BALA
Bujáková, Veronika ; Kovář, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem pro zlepšení úrovně současného marketingového mixu vybraného podniku. První část je věnována teoretickým poznatkům marketingu, popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávajícího marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Na závěr práce jsou na základě analytické části vypracovány návrhy pro zlepšení úrovně marketingového mixu.
Komunikační mix začínající firmy
Tran, Thi Thanh Nga ; Cuong, Pham Phu (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu začínající firmy. Tato strategie přitom vychází z teoretických poznatků z oblasti mezinárodního marketingu, marketingové komunikace a také z analýzy rozborů vnějších a vnitřních faktorů firmy.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Romanová, Eva ; Křivánková, Renata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje předně na vysvětlení problematiky marketingové komunikace v části teoretické. V praktické části aplikuji teorii na konkrétní podnik. Zaměřuji se na analýzu aktuální situace e-shopu Spavín a v navrhuji zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by mohly tomuto e-shopu prospět a posílit ho.
Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti
Pokorný, Petr ; MBA, Michal Novotný, (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového mixu vybrané společnosti. Je rozdělena do čtyř částí. Na cíle a metodiku, teoretickou, praktickou a návrhovou část. První část se zaměřuje na určení cílů diplomové práce a současně popisuje užitou metodiku, druhá kapitola se zaobírá teoretickými poznatky, třetí kapitola řeší praktické zpracování a poslední je koncentrována na návrhové řešení marketingového mixu společnosti, přičemž celá práce zároveň porovnává teoretické poznatky se skutečností.
Rozvoj konkurenceschopnosti společnosti Italská dlažba
Zatloukal, Lukáš ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy a opatřeními, která mají za cíl zvýšit konkurenceschopnost společnosti Italská dlažba, která se věnuje dovozu a následnému prodeji italské dlažby a obkladů. Konečné návrhy se opírají o výsledky zpracovaných analýz, které vycházejí z teoretických poznatků.
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Kudrnová, Marcela ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na chování zákazníka v prostředí kočičích kaváren. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a dále pak faktory, které mohou ovlivnit přístup a chování zákazníka v návaznosti na komunikační mix. Analytická část se zabývá interpretací výsledků dotazníkového šetření a analýzy v místě prodeje, která slouží především k segmentaci zákazníka a následné úpravě komunikace dle jednotlivých skupin, person a map empatie. V závěru práce jsou navržena možná doporučení vycházející z výsledků analýz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 662 záznamů.   začátekpředchozí252 - 261dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Mraček, Pavel
2 Mráček, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.