Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 452 záznamů.  začátekpředchozí256 - 265dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management sportovní akce: Mayor's Lax Cup 2015
Křehlík, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Management sportovní akce: Mayor's Lax Cup 2015 Cíle: Hlavním cílem je analýza organizace čtvrtého ročníku turnaje Mayor's Lax Cup, pořádaného klubem SK Lacrosse Jižní Město. Sestavení návrhů na zlepšení pro příští ročník. Metody: Výzkum je prováděn pomocí případové studie. Data byla získávána pomocí zúčastněného pozorování, analýzy dokumentů a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě získaných dat byla zpracována SWOT analýza. Výsledky: Mayor's Lax Cup je nadějnou sportovní akcí, která však stále trpí řadou nedostatků. Na jejich základě je sestaven výčet návrhů a doporučení pro zlepšení do příštích let. Klíčová slova: sportovní akce, případová studie, zúčastněné pozorování, SWOT analýza, Mayor's Lax Cup, lakros
Kompetenční profil kaskadéra
Šittová, Magdalena ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Prokešová, Eva (oponent)
Název: Kompetenční profil kaskadéra Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je sestavení kompetenčního profilu ideálního kaskadéra. Tento kompetenční profil by měl odhalit klíčové osobností rysy, vlastnosti a schopnosti a v budoucnu sloužit například při výběru nových kaskadérů. Metody: Práce využívá rozhovorů s předními českými kaskadéry. Seznam kompetencí vzniklý na základě těchto rozhovorů a nastudováním literatury byl rozeslán dotazníkovou metodou. Pro posouzení důležitosti byla zvolena 4 stupňová Lik- ertova škála bez středové hodnoty a respondenti byli výhradně aktivní čeští kaskadéři. Výsledky: Výsledkem práce je sestavený kompetenční profil kaskadéra skládající se z ne- jdůležitějších kompetencí. Klíčová slova: Kompetence, nároky na osobnost, kaskadérství, Česká Republika
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin
Shabalin, Fedor ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Holmes Place Premium Karlin Cíle: Hlavním cílem této práce je je zjistit spokojenosti zakazniku se službami fitness centra Holmes Place Premium Karlin.Dalším cílem bylo navrhnout opatreni pro zlepseni činnosti fitness clubu Holmes Place Premium Karlin na základě hodnocení spokojenosti zákazníků. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Výsledky: Pro přehlednost jsou výsledky jednotlivých otázek dotazníku uvedeny pomocí diagramu a jejich interpretace a na základě výsledků jsou vytvořeny závěry s doporučeni možných vylepšení. Klíčová slova: Marketingový výzkum,spokojenost zákazniků,SC Holmes Place Premium Karlin
Communication in junior sport team
Libová, Alexandra ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Komunikace v mládežníckem sportovním týmu. Cíl: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jaké komunikační styly, projevy a znaky mají vlyv na hráče během tréninkového procesu a vyhodnotit je. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda sběru dat prostrednictvím dotazníku. Zkoumaný celek tvořilo 41 hráčů kategorie mládeže ve věku od 15 do 18 let z košického hokejového týmu. Dotaznik použitý k výzkumu byl speciálně upravený pro účel této práce. Výsledky: Výsledky dotaznikového průzkumu jsou prezentované prostřednictvím grafů a tabulek. Na základě získaných výsledkůjsme následně vyhotovili hypetetický model komunikace mezi trenérem a hráči. Klíčové slova: komunikace, mládež, trenér, sportovní tým
Kompetenční profil a nároky na osobnost trenéra mládeže v atletice
Kapcová, Michaela ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Kompetenční profil a nároky na osobnost trenéra mládeže v atletice Cíle: Výsledek bakalářské práce "Kompetenční profil a nároky na osobnost trenéra mládeže v atletice" bude klíčovým nástrojem při výběru nových mládežnických trenérů v pražském atletickém oddíle Spartak Praha 4. Cílem práce je sestavit kompetenční profil trenéra atletiky, který bude odpovídat potřebám mládeže. Metody: Všichni respondenti byli dotazováni prostřednictvím písemného posuzování osobnostních charakteristik. Skupina expertů (trenérů) kromě písemné formy byla vyzvána k polostrukturovanému interview, na základě kterého byl sestaven seznam kompetencí pro použití v písemném dotazování. Výsledky: Výsledkem práce je kompetenční profil trenéra atletiky mládeže. Výsledky dotazníkového šetření byly zachyceny graficky. Klíčová slova: kompetence, trenér mládeže, atletika, charakteristika trenéra, atletická mládež, trenér
Značka KSP Kladno
Konečný, David ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Značka KSP Kladno. Cíle: Cílem práce je vypracování nových prvků značky KSP Kladno. Metody: Analýza dokumentů, pomocí které jsme získali data z prostředí KSP Kladno. K analýze dokumentů jsme použili deskriptivní případovou studii k detailnějšímu studiu nedostatků v prvcích značky. Rozhovory s předsedou klubu a skupinová diskuse s jednotlivými členy oddílu k získání jejich představ o nových prvcích značky. Rozhovory a skupinová diskuse byly polostrukturované s vymezených okruhem témat. A osobní pozorování, kterým jsme upřesnili výsledky z rozhovorů a skupinové diskuse. Výsledky: Výsledky práce představují vytvoření nových prvků značky KSP Kladno. Na základě dat získaných z rozhovorů a skupinové diskuse byla vytvořena nová loga, slogan a hymna klubu. Klíčová slova: prvky značky, rozhovor, logo, značka
Analýza spokojenosti zákaznic šesti vybraných provozoven Expresky a jejich porovnání
Havrdová, Lenka ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Analýza spokojenosti zákaznic šesti vybraných provozoven Expresky a jejich porovnání Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti a očekávání zákaznic kruhového tréninku Expreska v šesti vybraných provozovnách v Praze a jejich následné porovnání. Spokojenost bude měřena pomocí dotazníku, v němž zákaznice posuzují vnímanou kvalitu služeb a kvalitu služeb, která je pro ně důležitá. Na základě získaných údajů bude provedena i analýza socioekonomických parametrů jako věk, zaměstnání, měsíční příjem atd. Hlavní výzkum bude doplněn průzkumem mezi bývalými zákaznicemi Expresky a na závěr dojde k porovnání obou výzkumů. Metody: Průzkum spokojenosti zákaznic byl proveden pomocí dotazníku, který spočívá v metodě SERVQUAL. Porovnávali jsme očekávanou kvalitu a skutečně vnímanou kvalitu služby. Sekundární data o fitness centru byla získána pomocí analýzy dokumentů a vlastním šetřením autorky v provozovnách. Výsledky: Výsledkem práce je zjištění spokojenosti zákaznic kruhového tréninku Expreska. Dále porovnání spokojenosti zákaznic mezi jednotlivými provozovnami. V neposlední řadě porovnání výsledků výzkumu spokojenosti zákaznic s průzkumem mezi bývalými zákaznicemi Expresky. Klíčová slova: Spokojenost zákazníka, marketing služeb, fitness služby, SERVQUAL
Marketingový výzkum vnímané hodnoty značky Air Jordan
Kohout, Matěj ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum vnímané hodnoty sportovní značky Air Jordan. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, jak hráči basketbalu působící v Kooperativa národní basketbalové lize, české nejvyšší soutěži, vnímají a znají sportovní značku Air Jordan. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum, který je prováděn formou písemného dotazování. Výsledky: Výsledky ze získaných informací jsou interpretovány v praktické části práce. Z odpovědí vyplývá, že basketbalisté v česku znají značku Air Jordan. Znají logo, zemi původu i první výrobek, s kterým značka vstoupila trh. Na druhou stranu jejich znalost však až tak hluboká není. Jen jedna třetina dotazovaných si je vědoma, že se značka Air Jordan oddělila od mateřské společnosti Nike, a působí samostatně. Air Jordan je vnímána basketbalisty jako značka kvalitní, inovativní, precizní, a v první řadě jako značka basketbalová. Z hlediska povědomí o značce ve spojitosti s basketbalem zaujímá 3. místo za značkami Nike a Adidas. Basketbalisté KNBL mají ke značce kladný a loajální vztah a většina dotazovaných by značku Air Jordan doporučila svým známým. Veškeré výsledky průzkumu byly využity nejenom pro hodnocení značky, ale také pro navržení námětu pro značku v oblasti propagace. Klíčová slova: značka, vnímaná hodnota...
Sportovní aktivity studentů základních a středních škol na Lounsku
Dvořák, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Sportovní aktivity studentů základních a středních škol na Lounsku Cíle: Bakalářská práce se věnuje sportovním aktivitám studentů základních a středních škol na Lounsku. Cílem je zjistit, jakému sportu se studenti věnují a co je hlavními motivátory a bariérami při sportování. S ohledem na zdejší sportovní situaci chceme zjistit, o jaký sport studenti jeví zájem a chtěli by ho i případně vyzkoušet. Metody: Sportovní aktivity studentů byly zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazník byl pro potřeby této bakalářské práce realizován v písemné podobě. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu poukazují na vysokou úroveň sportovní aktivity studentů základních a středních škol. Oproti roku 2010 se sportovní situace zlepšila. Je zaznamenán nárůst frekvence sportování. I přes jednotlivé problémy jsou studenti se sportovní situací v Lounech a blízkém okolí spíše spokojeni. Klíčová slova: Sportovní aktivity, sportovní prostředí, dotazování, závodní a rekreační sport, Louny, studenti základních a středních škol

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 452 záznamů.   začátekpředchozí256 - 265dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Janák, Vlastislav
2 Janák, Vojtěch
1 Janák, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.