Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin
Shabalin, Fedor ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Holmes Place Premium Karlin Cíle: Hlavním cílem této práce je je zjistit spokojenosti zakazniku se službami fitness centra Holmes Place Premium Karlin.Dalším cílem bylo navrhnout opatreni pro zlepseni činnosti fitness clubu Holmes Place Premium Karlin na základě hodnocení spokojenosti zákazníků. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Výsledky: Pro přehlednost jsou výsledky jednotlivých otázek dotazníku uvedeny pomocí diagramu a jejich interpretace a na základě výsledků jsou vytvořeny závěry s doporučeni možných vylepšení. Klíčová slova: Marketingový výzkum,spokojenost zákazniků,SC Holmes Place Premium Karlin
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin
Shabalin, Fedor ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Holmes Place Premium Karlin Cíle: Hlavním cílem této práce je je zjistit spokojenosti zakazniku se službami fitness centra Holmes Place Premium Karlin.Dalším cílem bylo navrhnout opatreni pro zlepseni činnosti fitness clubu Holmes Place Premium Karlin na základě hodnocení spokojenosti zákazníků. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Výsledky: Pro přehlednost jsou výsledky jednotlivých otázek dotazníku uvedeny pomocí diagramu a jejich interpretace a na základě výsledků jsou vytvořeny závěry s doporučeni možných vylepšení. Klíčová slova: Marketingový výzkum,spokojenost zákazniků,SC Holmes Place Premium Karlin

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.