Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákaznic šesti vybraných provozoven Expresky a jejich porovnání
Havrdová, Lenka ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Analýza spokojenosti zákaznic šesti vybraných provozoven Expresky a jejich porovnání Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti a očekávání zákaznic kruhového tréninku Expreska v šesti vybraných provozovnách v Praze a jejich následné porovnání. Spokojenost bude měřena pomocí dotazníku, v němž zákaznice posuzují vnímanou kvalitu služeb a kvalitu služeb, která je pro ně důležitá. Na základě získaných údajů bude provedena i analýza socioekonomických parametrů jako věk, zaměstnání, měsíční příjem atd. Hlavní výzkum bude doplněn průzkumem mezi bývalými zákaznicemi Expresky a na závěr dojde k porovnání obou výzkumů. Metody: Průzkum spokojenosti zákaznic byl proveden pomocí dotazníku, který spočívá v metodě SERVQUAL. Porovnávali jsme očekávanou kvalitu a skutečně vnímanou kvalitu služby. Sekundární data o fitness centru byla získána pomocí analýzy dokumentů a vlastním šetřením autorky v provozovnách. Výsledky: Výsledkem práce je zjištění spokojenosti zákaznic kruhového tréninku Expreska. Dále porovnání spokojenosti zákaznic mezi jednotlivými provozovnami. V neposlední řadě porovnání výsledků výzkumu spokojenosti zákaznic s průzkumem mezi bývalými zákaznicemi Expresky. Klíčová slova: Spokojenost zákazníka, marketing služeb, fitness služby, SERVQUAL
Komparace marketingového mixu dvou dámských fitness klubů v Praze 6
Havrdová, Lenka ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingového mixu dvou dámských fitness klubů v Praze 6 Cíl: Cílem práce je porovnání dvou dámských fitness klubů, které se nachází v Praze 6. Jedná se o Contours Břevnov a Expresku Řepy. Na základě získaných dat fitness centra mezi sebou porovnat a určit, které z fitness center je pro potenciální zákaznice lákavější a navrhnout opatření, která by mohla zvýšit spokojenost nově příchozích zákaznic. Metody: Výzkum je prováděn kvalitativním šetřením na vzorku 8 respondentek, která si obě fitness centra vyzkoušela. Použitou technikou výzkumu je polostrukturovaný rozhovor s respondentkami. Výsledky: Z výsledků provedeného šetření vyplývá, že respondentky jsou víceméně spokojené se službami obou fitness center. Nedá se jasně určit, které z nich je lepší. K oběma fitness centrům měly respondentky určité výhrady. Ty jsem analyzovala a v závěru doporučila fitness centrům, na co se mají zaměřit, aby zlepšily svoje služby. Klíčová slova: služby, sportovní služby, marketingový mix, franchising

Viz též: podobná jména autorů
4 Havrdová, Leona
1 Havrdová, Lucie
3 Havrdová, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.