Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 483 záznamů.  začátekpředchozí208 - 217dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová aplikace pro ovládání chytrého skleníku s prvky gamifikace
Janeček, Martin ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Bažout, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit intuitivní uživatelské rozhraní pro monitorování a řízení podmínek v chytrém skleníku. Ten je oproti běžnému skleníku doplněn o systém aktuátorů, které za pomoci vzdáleného přístupu z aplikace udržují rostlinám ideální prostředí. Webová aplikace je doplněna o systém gamikace, jehož cílem je motivovat uživatele do využívání všech ovládacích prvků. Gamifikační systém zároveň provází uživatele při prvotním seznamování s chytrým skleníkem. Aplikace je implementována pomocí frameworku Django, prezentační stránka je zajištěna knihovnou React. Vytvořené řešení umožňuje uživateli jednoduše ovládat podmínky v chytrém skleníku a analyzovat historii naměřených dat v grafu či statistikách.
BookSharing – mobilní aplikace pro sdílení knih
Baláž, Martin ; Herout, Adam (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření mobilní aplikace pro půjčování knih mezi uživateli. Uživatelé mohou přidávat knihy k vypůjčení a také si je vypůjčovat od ostatních uživatelů, s možností platby za půjčení. Aplikace je vyvinuta na operační systém Android s použitím programovacího jazyka Kotlin. Aplikace komunikuje se serverem, který je také vyvinut v jazyce Kotlin s využitím frameworku Ktor. Server zajišťuje ukládání, filtraci a zpracování dat uložených v databázi na serveru, která jsou nezbytná pro správný chod aplikace. Uživatelské rozhraní aplikace bylo společně s uživatelskou zkušeností testováno u šesti uživatelů a výsledky byly nadprůměrné.
Aplikace pro tvorbu spisových stránek pro PČR
Kleisl, Jan ; Sakin, Martin (oponent) ; Rydlo, Štěpán (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací spisových stránek pro Policii České republiky. Cílem práce je vytvoření uživatelsky přívětivé a intuitivní počítačové aplikace, která policii umožní snadněji tvořit a upravovat spisové stránky pomocí softwaru konkrétně k tomu určenému. K dosažení těchto cílů byl na počátku proveden průzkum, který zmapoval zmiňovanou oblast, požadavky a potřeby budoucích uživatelů - policistů. Dále vznikl návrh uživatelského rozhraní, které bylo implementováno. Vytvořeným řešením je plně funkční aplikace splňující požadavky zadání i policie. Hlavním přínosem této práce je zefektivnění činnosti Policie České republiky.
UI pro kooperaci dohledového systému s člověkem
Klem, Václav ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Bažout, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a vývoji efektivního uživatelského rozhraní pro spolupráci uživatele s dohledovým systémem. Zabývá se studiem v současnosti dostupných nástrojů k anotaci videí a detekci/sledování osob ve videu a poskytuje porovnání těchto metod za účelem vytvoření anotační aplikace pro novátorský způsob detekce anomálií. Tento novátorský způsob je založen na detekcích anomálií na úrovni snímků. Anomálie v tomto slova smyslu obecně znamená jakékoliv ilegální chování osob ve videu. Cílem této práce je vytvořit návrh anotační aplikace pro tento nový způsob detekování anomálií, ověřit validitu jeho koncepce uživatelským testováním prototypu a následně implementovat plnohodnotnou verzi na základě výsledků testování. Při testování prototypu aplikace bylo dosaženo relativně vysoké úspěšnosti anotace circa 89% a hodnocení přehlednosti UI uživateli 83%. V návaznosti na uživatelskou odezvu byly reflektovány změny do finální, plně funkční verze aplikace, která je hlavním výstupem práce.
Informační systém ubytovacích služeb
Zelinka, Ondřej ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací webového informačního systému pro konkrétní ubytovací zařízení. Tímto zařízením se myslí Salesiánský klub mládeže z.s. Dům Ignáce Stuchlého, pro nějž je typické ubytování nikoliv jednotlivců, nýbrž skupin, např. tříd nebo rodin. Návrh a implementace se tedy zabývá ubytováním a objednávkou stravy pro tyto skupiny a to nejen z pohledu databáze a implementace, ale i uživatelského rozhraní.
Řídicí systém peletového grilu
Vařečka, Ondřej ; Friml, Dominik (oponent) ; Dokoupil, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá stanovením základních požadavků pro řídící systém peletového grilu a možnostem rozšíření těchto požadavků vzhledem k uživatelské přívětivosti a jednoduchosti ovládání. Součástí práce je také popis systému, který gril představuje, pomocí diferenciálních rovnic a simulace odezev teploty na nahřívání a chladnutí grilu. Po stanovení požadavků na řídící systém grilu následuje výběr vhodných součástek pro dosažení optimálního poměru funkčnosti a ceny. Dalším bodem je vytvoření funkčního schématu z vybraných součástek v programu KiCad, návrh desky plošných spojů a její osazení. Závěrečným bodem je oživení desky a realizace firmwaru pro spouštění periferií.
Uživatelská rozhraní webu s využitím Utility CSS a frameworku Tailwind
KRÁL, David
Cílem bakalářské práce je zpracovat problematiku Utility CSS s využitím Utility-first CSS frameworku Tailwind. V Utility-first CSS jde o psaní kódu pomocí tříd, které mají jen jeden účel, jedná se tedy o celkový přístup k tvorbě kódu, postaveném na jednotlivých třídách, tzv. "utility classes". Téměř vždy jde o kombinaci CSS vlastnosti a nějaké její hodnoty, výhodou je neměnnost a nezávislost na kontextu. Nástroj Tailwind usnadňuje vývoj UI designu, kdy ale není nutně potřebná znalost Utility CSS, bude tedy porovnána tvorba CSS kódu s využitím frameworku a klasickým postupem. Obsahem teoretické části bude představení Utility CSS, frameworku Tailwind a jeho porovnání s frameworkem Bootstrap, praktická část bakalářské práce bude založena na tvorbě vlastní webové aplikace, kde budou Utility CSS a framework detailně představeny. Výsledkem práce bude porovnání efektivity, časové náročnosti a čitelnosti kódu. Zajímavostí bude ovládání uživatelských formulářů (např. vyhledávání), na kterých bude aplikována aktuální blind friendly technika speech recognition (rozpoznávání hlasu a převodu na text).
Uživatelské rozhraní pro decentralizované národní volby
Malínek, Libor ; Malinka, Kamil (oponent) ; Stančíková, Ivana (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj decentralizované aplikace a uživatelského rozhraní pro hlasovací protokol v jazyce Rust. Cílem práce bylo vytvořit aplikaci, která je jednoduchá pro ovládání uživatelem a zároveň splňuje bezpečnostní prvky podle hlasovací protokolu. Výsledkem práce je decentralizovaná aplikace splňující náležitosti daného hlasovacího protokolu a jejího uživatelské rozhraní, které bylo upraveno dle uživatelské zpětné vazby. Po teoretické stránce se práce zabývá decentralizovanými aplikacemi a principem jejich fungování. Práce též popisuje jazyk Rust a jeho webové frameworky.
User Interface for DDoS Mitigation Configuration
Man, Jakub ; Kekely, Lukáš (oponent) ; Kučera, Jan (vedoucí práce)
Denial of Service (DoS) attacks is a common type of attack on internet networks and devices. A DDoS Protector device was developed to mitigate these attacks, but the configuration of this device can be complicated and requires users to be knowledgeable about the subject to configure the device to mitigate attacks effectively. This thesis focuses on providing a user interface that simplifies the configuration process of the Protector device to help less advanced users mitigate DoS attacks effectively. A web-based graphical user interface and a web application interface will be developed. The user interface will help users to configure the Protector device more straightforwardly. The application interface will allow other developers to integrate the Protector device configuration into other applications.
Uživatelské rozhraní pro decentralizované národní volby
Malínek, Libor ; Malinka, Kamil (oponent) ; Stančíková, Ivana (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj decentralizované aplikace a uživatelského rozhraní pro hlasovací protokol v jazyce Rust. Cílem práce bylo vytvořit aplikaci, která je jednoduchá pro ovládání uživatelem a zároveň splňuje bezpečnostní prvky podle hlasovací protokolu. Výsledkem práce je decentralizovaná aplikace splňující náležitosti daného hlasovacího protokolu a jejího uživatelské rozhraní, které bylo upraveno dle uživatelské zpětné vazby. Po teoretické stránce se práce zabývá decentralizovanými aplikacemi a principem jejich fungování. Práce též popisuje jazyk Rust a jeho webové frameworky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 483 záznamů.   začátekpředchozí208 - 217dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.