|
Návrh komunikační strategie firmy
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikační strategie podniku“ je analýza současného stavu společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly s dvěmi ledovými plochami a doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie firmy. Komunikační strategie by měla napomoci k zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a zvýšit zájem zákazníků o společnost.
|
| |
|
Návrh komunikační strategie firmy
Duroňová, Petra ; Drnovský, Ivo (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Renocar, a.s., jejího vnějšího a vnitřního okolí. Východiskem této práce jsou teoretické znalosti z oblasti marketingu, speciálně pak z oblasti komunikace. V praktické části jsou konkrétní analýzy aplikovány na firemní okolí, na základě zjištěných informací jsou navrženy změny, které by měly vést ke zlepšení a zkvalitnění firemní komunikace.
|
|
Návrh zavedení nového výrobku na trh
Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh s domácími potřebami“ je analýza uvedení nové produktové řady Titanio Julliete společností Elimex a.s. (dále jen Titanio od společnosti Pentolpress) na český trh a vyvození doporučení pro rok následující. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového plánu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace) pro správné zvolení marketingové strategie při zavádění nové produktové řady. Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzován marketingový mix u nové produktové řady a navržená doporučení pro příští rok.
|
|
Strategické řízení elektronického obchodu
Šoba, Jozef ; Musil, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se budu věnovat vytvoření modelu strategického řízení elektronického obchodu, který bude prospěšný jak pro začínající firmy, tak pro rozjeté podniky a obchodníky. Cíl mé bakalářské práce je zaměřen především na to, jaké prostředky jsou pro vytvoření elektronického obchodu nejvýhodnější.
|
|
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
|
| |
| |
|
Implementace efektivního E-Shoppingu
Moravec, Michal ; Holubář, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o implementaci účinného elektronického nakupování zákazníků přes internet a aplikaci nejnovějších trendů do systému elektronického obchodu pro danou firmu. Cílem práce je moderní systém elektronického obchodu, který přinese pohodlí jak zákazníkům, tak i majiteli firmy provozující tento druh obchodování. Výsledkem práce bude nový systém aplikovány do firmy, dále bude proveden a zpuštěn reklamní a marketingový návrh na propagaci obchodu a firmy na internetu. Tyto nové trendy nám po jejich implementaci přinesou zvýšený počet zákazníků v elektronickém obchodě a tím i vyšší počet objednávek a zviditelnění firmy.
|
|
Spokojenost zákazníků
Drápal, Jan ; Smyčková, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy. Cílem této práce bylo sestavit takový systém měření spokojenosti zákazníků, který by umožňoval sledování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Studie rovněž obsahuje formulaci návrhů na zlepšení.
|